  • 11. Data: 2002-01-10 15:31:33
    Temat: Re: Multibank -Praca
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > qrcze czytam dosc dokladnie - doliczylem sie 2 w Multi :-) musze sie
    > przyozyc do lektury :-D

    Tylko czekać na kolejne odkrycia typu:
    czy k...@b...pl pracuje w Bankierze?
    ;-)))

  • 12. Data: 2002-01-10 16:49:35
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jan 10, 2002 at 04:31:33PM +0100, maryan wrote:

    > Tylko czekać na kolejne odkrycia typu:
    > czy k...@b...pl pracuje w Bankierze?
    > ;-)))

    Tak, a ja dla pingwinow.

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-01-10 19:07:07
    Temat: Odp: Multibank -Praca
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Po drugie to powiem tylko tyle, ze dzialalnosc internetowa nie
    > pozostaje bez wplywu na sprawy zawodowe.
    > --
    > Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    > w...@a...net.pl

    > Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    > galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

    Moge potwierdzic!
    1. Poczytalem o internecie, obejrzalem kilka programow na ten temat i
    znalazlem pierwsza prace
    2. Zaczalem buszowac po inecie przez modem w pracy i w domu - znalazlem
    kolejna prace
    3. W trzeciej pracy mialem stale lacze i po pewnym czasie znalazlem kolejna
    prace!
    4. Teraz mam stale lacze w domu i nie wiem co to bedzie ;)))

    dobek

  • 14. Data: 2002-01-10 19:42:33
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dobek" <d...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:a1kosb$ns2$1@news.onet.pl...

    > 4. Teraz mam stale lacze w domu i nie wiem co to
    bedzie ;)))

    Będziesz zmienial pracę jak rękawiczki :-)))

    Sark