  • 11. Data: 2003-04-11 17:00:23
    Temat: Odp: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik ania <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b76r6v$8sl$...@a...news.tpi.pl...

    > A na nerwy - Deprim - ziołowy środek na stany obniżonego nastroju -
    polecam
    > :-)

    Przed użyciem zapoznaj się z ulotką dołączoną do opakowania lub skonsultuj
    się z lekarzem lub farmaceutą.

    PS: Inaczej można napisać D' (de prim)

  • 12. Data: 2003-04-11 19:03:31
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > polecam
    >
    > Skuteczny? Działa? Można bez recepty?

    yhy :-) bez recepty :-)

  • 13. Data: 2003-04-11 19:55:32
    Od: "tcs" <t...@w...pl>

    widzę, że sobie jaja robicie z klientów banku - a problem jest. Ostatnie
    komentarze przypominają mi obronę lekarza oskarżonego o błąd w sztuce
    lekarskiej - którego bronią inni lekarze ( jako np. biegli sądowi) i mimo
    ewidentnej winy lekarza sprawa zostaje najczęściej umorzona..........
    Osobiście korzystam z usług kilku banków w oddziałach na terenie całej
    Polski ( bardzo często podróżuję słóżbowo) i niejednokrotnie jestem
    zszokowany obsługą w naszych "nowoczesnych" bankach .
    Więcej pokory bankowcy jeszce dużo pracy przed wami
    Mimo wszystko pozdrawiam

  • 14. Data: 2003-04-11 19:57:39
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik tcs <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7768q$1o3$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    > zszokowany obsługą w naszych "nowoczesnych" bankach .
    > Więcej pokory bankowcy jeszce dużo pracy przed wami

    Ja czasem jestem zszokowany tym, jak ludzie piszą na grupy. Odpowiedź na
    postem. Niby słóżba, ale trzeba nad tym popracować. /Aha - ja nie wiem jak
    zrobić, żeby zamiast ODP pisało RE w temacie/.
    A z PKO można się śmiać. Nic innego nie pozostaje...

  • 15. Data: 2003-04-11 20:39:32
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Ty chyba nie wiesz co piszesz?

  • 16. Data: 2003-04-11 20:40:16
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > ZMien bank i przestan takie historie wypisywac. To Twoja wina: sam
    wybrales
    > to badziewie, to czego sie rzucasz?

    włącz sobie tryb domyślności - jeśli to miejscowość 10000 mieszkańców to
    całkiem prawdopodobne jest że wybór banków które mają tam oddział może być
    skromny

    a jakoś tą gotówkę trzeba czasami wpłacać - więc Inteligo z PKOBP byłoby
    niegłupie gdyby nie ta koszmarna, PRL-owska obsługa klienta

  • 17. Data: 2003-04-11 20:47:09
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > brawo !!!
    > a trzasnales drzwiamy wystarczajaco mocno?
    > jak ona mogla... zeby kierowniczka oddzialu nie chciala
    > zmienic dla Ciebie rozkladu pracy swoich pracownikow !

    nie tylko dla niego, również dla kilkunastu klientów stojących w kolejce

    > a to ze specjalnie dla Ciebie nie zamienila sie w kasjerke
    > to juz szczyt bezczelnosci z jej strony !
    > powinna pasc Ci do stop o prosic zebys kiedys jeszcze przyszedl
    > wplacic drobniaki na inteligo

    jasne, normalna obsługa należy się w PKO BP powyżej 10 mln złotych, wszystko
    poniżej to bydło i może się tłoczyć godzinę w kolejce

    > mysle ze rozmowa z prezesem zarzadu powinna zalatwic sprawe
    > tak waznego klienta

    widzisz, problem w tym że bank taki jak PKO BP to przedsięwzięcie masowe i
    tacy klienci generują pewnie 99% przychodów tego banku - jeśli nie będzie
    sie on starał o zmianę swojego nastawienia do tych klientów to co go czeka ?
    Starsze panie które mają tam konta "z przyzwyczajenia" zaczną sie kiedys
    wykruszać, nowi klienci jeśli tylko zobaczą w innym banku jak wyglą normalne
    podejście do klienta mogą już nie wrócic.

    > wybaczcie ale nie moglem sie powstrzymac ;)

    myśl tak dalej, zrobisz karierę w banku - choć mam nadzieję że dla osób
    myślących tak jak ty o kliencie będzie coraz mniej stanowisk

  • 18. Data: 2003-04-11 20:53:53
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    stary wybacz ale indywidualną obsługę to mają klienci z najwyższej półki
    reszta niestety ale nie:)
    A to że w PKO BP stoisz srednio godzine dłuzej niz w innym banku:)) to juz
    inny rozdział.

    Marek

  • 19. Data: 2003-04-11 20:59:52
    Od: n...@p...onet.pl

    > Ja czasem jestem zszokowany tym, jak ludzie piszą na grupy. Odpowiedź na
    > postem. Niby słóżba, ale trzeba nad tym popracować.
    > /Aha - ja nie wiem jak
    > zrobić, żeby zamiast ODP pisało RE w temacie/...

    A co po polsku się nie podoba?
    Aaa, już widzę, niepotrzebnie pytam,
    z polskim to jednak (masz) same problemy
    "trzeba (Ci) nad tym popracować."

  • 20. Data: 2003-04-11 21:21:51
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    > stary wybacz ale indywidualną obsługę to mają klienci z najwyższej półki
    > reszta niestety ale nie:)

    a co to ma do rzeczy ????

    > A to że w PKO BP stoisz srednio godzine dłuzej niz w innym banku:)) to juz
    > inny rozdział.

    to kwestia głównie umiejętnego zorganizowania pracy oddziału - jeżeli jest
    spora kolejka klientów i z możliwych 2-ch stanowisk obsługujących pracuje
    tylko jedno to oznacza to właśnie złą organizację pracy