  • 11. Data: 2002-08-01 19:38:32
    Temat: Re: Czy m-Bank moze zmusic mnie do zaplacenia za karte?
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> wrote in message
    news:aibve5

    > Parodia. 15 (razy dwa, czyli 30) zlotych, to nie katastrofa. Ale dlaczego
    > mam placic za cos, co bylo za darmo, gdy otwieralem rachunek?

    Jeśli miałeś rachunek wspólny, to karty dla współwłaścicieli są za darmo.
    Zatem zamiast opowiadać głupoty (myślałem że jesteś powazniejszy).
    możesz reklamować obciążenie.

    Problem w tym, że skoro już dostałłeś "wznowienie",
    to nie był to rachunek wspólny.

    > Nic im nie zaplace i niech sie caluja w nos.
    > A konto zamkne wysylajac im listownie prosbe
    > o zamkniecie konta z uwagi na fak, iz przez trzy miesiace
    > go nie uzywalem i teraz ywjezdzam na dwa lata za granice

    A oni poproszą o uregulowanie zobowiązań.

    BAH
    PS.
    dla 15 zł odciąć się od kredytów to głupota.

  • 12. Data: 2002-08-01 19:47:50
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> wrote in message
    [.........]
    > Jezeli nie chciales korzystac z uslug mBanku to mogles wypowiedziec umowe
    > 30-dniowym okresem wypowiedzenia i po sprawie, ewentualnie mogles anulowac
    > pelnomocnictwo i nie byloby problemu z 15zl.
    > Niestety sam jestes sobie winny.

    a może to po prostu prowokacja długiego wątku ?:)))

    w końcu kolega Maliszewski chyba nie pierwszy dzień korzysta z banków i
    grupy, aby zastanawiać się publicznie nad rzeczami, które są jasno opisane w
    regulaminie.

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 13. Data: 2002-08-01 19:58:38
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik BUCKS <b...@u...to.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aic1ij$6k5

    > Co ty mowisz, co z tym ma wspolnego regulamin???
    > Jezeli zakladales konto wspolne to jest ono wspolne i ma 2
    wpolwlascicieli,
    > ktorzy otrzymuja karty VE bezplatnie.

    Mea culpa. m-Banku uzywalem jedynie do przechowywania wiekszych kwot
    pieniedzy, gdy przestalem inwesotwac w obligacje. Tak wiec przyznam, ze nie
    zastanawialem sie dluzej, czy mam konto takie czy owakie. Fakt jest faktem,
    ze do skrzynki wrzucino mi dwa listy. Jeden na mnie adresowany i drugi na
    zone. Sorki za zamieszanie. Ide do pawlacza szukac starej umowy jaka
    podpisalem i regulaminu tego ktory otrzymalem na poczatku. Byc moze macie
    racje, i czegos nie doczytalem :(

    Malin

    --

    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem
    zagranicznym..."

  • 14. Data: 2002-08-01 19:59:37
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Piotr Orzechowski <n...@p...USUNSPAM.com> w
> [...]
    > grupy, aby zastanawiać się publicznie nad rzeczami, które są jasno opisane

    No wiec siegam po regulamin i dam wam znac, co znalazlem. Na raize przyznam,
    ze zglupialem. Chyba jestem za bardzo zapbiegany, bo nawet nie mam czasu
    zajac sie wlasnym kontem bankowym ;-)

    Malin

  • 15. Data: 2002-08-01 20:01:08
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik BAH <b...@k...chip.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3d498e3c$1...@n...vogel.pl...
    > "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl> wrote in
    message

    > A oni poproszą o uregulowanie zobowiązań.

    Czyli to ja winny? Mam nadziej, ze kary smierci za to mi nie dadza ;-) Opps
    jest moratorium na wykonywanie, wiec moge spac spokonjie. A powazny nigdy
    nie bylem - kto mnie zna, ten wie o czym mowie ;-)

    Malin

  • 16. Data: 2002-08-02 07:41:57
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    A powazny nigdy
    > nie bylem

    Szkoda :(. Wiarygodność w oczach czytających łatwo się traci, a dużo
    trudniej ją odzyskać.

  • 17. Data: 2002-08-02 08:58:55
    Od: "Jacek Maliszewski" <J...@w...bankier.pl>

    Użytkownik Andrzej Nowak <a...@a...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@a...net...
    > A powazny nigdy
    >
    > Szkoda :(. Wiarygodność w oczach czytających łatwo się traci, a dużo
    > trudniej ją odzyskać.

    Ech..... szkoda slow. Czyli najlepiej byc ponurym, i bron boze odrobiny
    zartu i usmiechu.... bo traci sie wiarygodnosc...
    No tak.

    Malin

    --

    =========

  • 18. Data: 2002-08-03 16:40:03
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>
    napisał w wiadomości news:aibu4v$pdo$1@news.onet.pl...

    > Po prostu znudzil mi sie m-Bank i przestalem z niego oozyatc. A ze
    regulamin
    > mowil, iz wydanie karty oraz prowadzenie jest "free of charge", wiec
    > zapomnialem zamknac konta. A tutaj nagle widze jakies zmiany regulaminow i
    > oplat, o ktorych nikt mnie nie poinformowal na pismie :(
    > Nie podoba mi sie takie stawianie czlowieka przed faktem dokonanym :(]

    Sam mozesz miec do siebie pretensje, postapiles jak Ci ktorzy zrywaja
    promocyjne umowy na komorki bo nie chca placic przez 2 lata abonamentu a
    potem sie dziwia, ze jakis windykator chce 700PLN + koszty. Dopuki nie
    rozwiazales umowy to nie ma opcji 'znudzilo mi sie', plac i placz ;)

  • 19. Data: 2002-08-03 18:57:33
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik WaSyL <w...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aih10j$p3c$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > potem sie dziwia, ze jakis windykator chce 700PLN + koszty. Dopuki nie
    > rozwiazales umowy to nie ma opcji 'znudzilo mi sie', plac i placz ;)

    Juz mowile, ze moja wina jest to, iz zapomnialem zagladac na strony www
    m-Banku ;-)
    Nie wymiguje sie od placenia. Musze jednak wiedziec za co place. Taka zmiana
    oplaty za karte wykonana cichcem to wedlug mnie zwykly kant - i tyle!

    Gdyby przyslano mi do domu listem poleconym (a najlepiej z poywierdzeniem
    odbioru, bym nie mogl sie wymigac brakiem odbioru) informacje, ze od tej
    chwili cos co wczesniej bylo za darmo, juz za darmo nie jestet. I zapytano,
    czy nadal chce byc klientem banku i placic za usluge, to wtedy bym sie
    zastanowil. I byc moze uznalbym, ze warto zaplacic. Nie bylo by zadnego
    prblemu. A tak.... zadecydowano za mnie i poczulem sie lekko oszukany.

    Ale nie drazmy juz dalej tego tematu. I tak to nic nie zmieni. m-Bank trafil
    po prostu na maja czarna liste bankow, ktora obecnie wyglada tak:

    Czarna lista bankow, z ktorymi nie chce miec wiecej do czynienia:
    1. CITI-Bank
    2. Deutsche Bank,
    3. PEKAO SA Bank,
    4. BIG-BG Bank,
    5. m-Bank

    Jest jeszcze biala lista - banki ktore szanuje:
    1. ING-BSK
    2. BPH-PBK,

    Szkoda, ze ta druga lista jest tak krotka :(

    Malin

  • 20. Data: 2002-08-03 19:08:24
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sat, Aug 03, 2002 at 08:57:33PM +0200, Jacek Maliszewski wrote:

> [...]
    > zastanowil. I byc moze uznalbym, ze warto zaplacic. Nie bylo by zadnego
    > prblemu. A tak.... zadecydowano za mnie i poczulem sie lekko oszukany.

    E tam, kombinujesz. Bo niby wymienione ponizej (te szanowane) nie
    robia takich numerow?

    > Jest jeszcze biala lista - banki ktore szanuje:
    > 1. ING-BSK
    > 2. BPH-PBK,
    >
    > Szkoda, ze ta druga lista jest tak krotka :(

    He, szczerze mowiac w tym momencie troche trace zaufanie do Twojej
    oceny - ja bph-pbk oceniam nisko. Bardzo nisko. A bsk z roznych ocen
    tez laduje w tej samej okolicy ;-)

    --

    --w