  • 11. Data: 2005-01-20 10:10:15
    Temat: Re: Odp: Metoda przed ujawnieniem nr karty ??
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    Szkoda, ze w BPH tylko do haselka jest ta klawiatura :) A w kredytbanku przy
    logowaniu nie ma klawiaturki, wiec...phi :)

  • 12. Data: 2005-01-20 10:11:52
    Temat: Re: Metoda przed ujawnieniem nr karty ??
    Od: g...@p...onet.pl

    > Bosz... kolejny co uważa, że numer karty trzeba strzec jak oka w
    > głowie...
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Ludwiki 1 m. 74, 01-226 Warszawa
    > _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/
    > ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313 GG: 3524356

    Widocznie kolega jeszcze nigdy nie mial problemow z karta, ale jak ci ktos
    zapierdzieli za 2500zl z karty, to ci sie raptem zrobi goraco.

  • 13. Data: 2005-01-20 10:22:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 20 Jan 2005 11:11:52 +0100, g...@p...onet.pl wrote:

    >Widocznie kolega jeszcze nigdy nie mial problemow z karta, ale jak ci ktos
    >zapierdzieli za 2500zl z karty, to ci sie raptem zrobi goraco.

    Goroąco? Wykonuje telefon i po 5 minutach mam kase na karcie z
    powrotem.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 14. Data: 2005-01-20 12:03:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Znaczy, telefon to mordęga?

    To podasz mi ten numer, albo nie?

    Teoretyzować to sobie możemy...

  • 15. Data: 2005-01-20 12:04:43
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Goroąco? Wykonuje telefon i po 5 minutach mam kase na karcie z
    > powrotem.

    Zrozum w końcu, że nie każdy bank na taką procedurę załatwiania
    reklamacji. Zrozumiesz to kiedykolwiek?

    Poza tym Twój natychmiastowy zwrot nie oznacza natychmiastowego uznania
    reklamacji.

  • 16. Data: 2005-01-20 13:38:12
    Temat: Odp: Odp: Metoda przed ujawnieniem nr karty ??
    Od: "kuba" <k...@r...pl>

    Użytkownik gilberto <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:4...@n...onet.pl...
    > Szkoda, ze w BPH tylko do haselka jest ta klawiatura :) A w kredytbanku
    przy
    > logowaniu nie ma klawiaturki, wiec...phi :)
    >
    > --

    Czegos nie rozumiem.
    Nie ma klawiaturki przy logowaniu przy wejsciu do systemu ????
    Dziwne, u mnie jest (www.kb24.pl) :)))

    KUB'a

  • 17. Data: 2005-01-20 13:51:34
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    gilberto wrote:
    > Szkoda, ze w BPH tylko do haselka jest ta klawiatura :) A w kredytbanku przy
    > logowaniu nie ma klawiaturki, wiec...phi :)

    Z tego co zauważyłem jest tylko przy IE :-(

    reik.

  • 18. Data: 2005-01-20 13:53:46
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Goroąco? Wykonuje telefon i po 5 minutach mam kase na karcie z
    > powrotem.

    Porównam obrazowo. Auto też zamykam i włączam alarm, mimo, że nikt nie
    ma prawa go ukraść.

    I wolę postawić na parkingu strzeżonym i nawet za to zapłacić, zamiast
    wrócić do niego i zastać rozwaloną szybę i nie zobaczyć radia, albo
    porysowaną karoserię. Albo w ogóle już go nie zobaczyć (mimo, że mam
    wykupione wszelkie możliwe ubezpieczenia i materialnie nie powinienem na
    tym stracić, a prawo stoi po mojej stronie).

  • 19. Data: 2005-01-20 16:53:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Znaczy, telefon to mordęga?

    Czekamy na ten numer. Skoro to nie taki problem, to dlaczego nie wrzucasz
    numeru karty na grupę? Wręcz przy swoich poglądach powinieneś mieć go w
    sygnaturce :-)

  • 20. Data: 2005-01-20 17:02:06
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Goroąco? Wykonuje telefon i po 5 minutach mam kase na karcie z
    > powrotem.
    > --
    Tia CITI będzie zachwycone, jak ludzie będą podawać numery kart na
    publicznych listach dyskusyjnych a potem reklamować transakcje i bez
    mrugnięcia okiem zwróci natychmiast kasę , bo przecież to taki dobry bank :)

    pozd
    as