  • 11. Data: 2004-01-08 14:58:00
    Temat: Re: VISA-pre paid?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "-->exit<--" <j...@w...pl> writes:

    > ( MBank zada salda 4 K przez 3 miesiaca aby otrzymac karte
    > platnicza)

    + zdaje sie 250 zlotych rocznie?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 12. Data: 2004-01-08 23:07:09
    Od: "666" <j...@o...pl>

    A jak jest w tej chwili prowizja ??
    JaC

    > rozwiazanie jest proste: czeki American Express i nie musze blagac naszych bankow
    o mozliwosc korzystania z wlasnych pienedzy:-)))

  • 13. Data: 2004-01-09 11:12:54
    Temat: Odp: VISA-pre paid?
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    > Chore to jakos jest,nie bede zakladal lokaty aby wydac wlasne
    > pieniadze......nie rozumiem

    ja powiedziałbym na odwrót - o wiele łatwiej dostąć w polskim
    banku uproszczony kredyt niż vise czy mc :) a jak sie płaci przez
    sieć to jest ekarta mbanku - szkoda tylko ze nie rozliczana w euro :(

    pozdr
    :)

  • 14. Data: 2004-01-10 08:05:30
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > nas..................

    Otworz srebrny sezam w BPH i dostaniesz, zaplac kaucje w PKO i tez
    dostaniesz ... i wiele innych mozliwosci.
    Czemu banki maja dawac cokolwiek bezrobotnej gowniarzerii? W USA klient
    dostarcza bankowi w postaci oszczednosci, czy splacania kredytu 5 - 10 razy
    wiecej niz my tu, wiec chyba nie dziwne, ze banki TU mniej interesuja ludzie
    o dochodzie na poziomie 200 dolarow ...
    Wojtek

  • 15. Data: 2004-01-10 08:11:06
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > rozwiazanie jest proste: czeki American Express i nie musze blagac
    naszych bankow o mozliwosc korzystania z wlasnych pienedzy:-)))

    A jak jest w tej chwili prowizja ??
    JaC

    To zalezy od kraju i banku, w jakim to realizujesz, w Polsce w fortisie 1
    dolar za 100, ale np w Moskwie trudno znalezc mniej niz 2, a najcześciej to
    az 5.
    Tak sie zastanawiam, ile trzeba pieniedzy na 3 tygodnie pobytu w
    jakiejkolwiek ameryce ... zeby to tak szczegółowo analizowac.
    Wojtek

  • 16. Data: 2004-01-10 13:55:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "DuCh" <xhris@gazeta(spamerzyprecz).pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm...Znaczy sie chodzi o Maestro?? Zapukaj do ING, maja karty Maestro na
    > okaziciela i inne takie wynalazki :o)

    Nie tylko ING wydaje pre-paidy. Citek wydaje karty co-branded (np na
    potrzeby konkursow organizowanych przez rozne frmy)

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2004-01-12 12:05:20
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Fotech tymi oto słowami opowiedział/a ...swój sen:
> [...]
    > kredytu 5 - 10 razy wiecej niz my tu, wiec chyba nie dziwne, ze banki
    > TU mniej interesuja ludzie o dochodzie na poziomie 200 dolarow ...

    gdzies bylo napisane ,ze ktos jest bezrobotny????
    Obroty na 2 kontach w MBanku w ostatnich 3 miesiecy mialem 80K( 30K na
    ekoncie i 50 K na biznes) i nie jest to wykladnikiem,ze otrzymam od reki
    karte VC.
    exit

  • 18. Data: 2004-01-12 12:06:28
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Fotech tymi oto słowami opowiedział/a ...swój sen:
    > naszych bankow o mozliwosc korzystania z wlasnych pienedzy:-)))
    >
    > A jak jest w tej chwili prowizja ??
    przy zakupie bezposrednio w AMEX 1% czyba,ze jestes klientem np.ING i
    placisz 0,5 %.
    Przy wyplacie w punktach AMEX nie jest pobierana zadna prowizja.
    pozdrawiam
    exit