  • 11. Data: 2003-07-15 07:39:41
    Temat: Re: Wyłudzenie?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bf043o$s4e$1@atlantis.news.tpi.pl>, roythekid wrote:

    > Zastanawia mnie tylko to, ?e skoro by?a to sta?a klientka i zna?a Twoje imi?
    > i nazwisko oraz adres, i te prawid?owe dane wrzuci?a pod niew?a?ciwy numer
    > rachunku na przelewie, to Bank taki przelew powinien zwróciae - niezgodno?ae
    > numeru rachunku z brzmieniem. A je?li nie zwróci? to jest to wystarczaj?cy
    > powód aby zareklamowaae taki przelew.

    Ja ostatnio testowalem wysylajac (z Integrum) przelew z tekstem "test
    nazwy" jako odbiorca na swoje konto w Inteligo oraz na Nordea (stare
    LG) i oba przelewy doszly. Oczywiscie nie nazywam sie "test nazwy".

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 12. Data: 2003-07-15 08:12:13
    Temat: Odp: Wyłudzenie?
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

    Użytkownik Miernik <m...@c...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@s...ctnet.pl...
> [...]
    > __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    > Independent database of civilian deaths in Iraq in US military actions:

    Bo niestety transakcje ksiegowane Elixirem sa przyjmowane automatycznie,
    chyba ze jest blad w samym numerze rachunku, ale taki przelew bez problemu
    mozna reklamowac.
    roythekid

  • 13. Data: 2003-07-15 19:52:38
    Od: Krzysztof <k...@i...pl>

    A tak zupełnie abstrakcyjnie mi sie nasuneło:

    Sprzedający założył 2 rachunek i tam odebrał kase, a oprócz tego dostał
    50% od kupującego tytułem "rekompensaty".

    Tak tylko niezobowiązująco dodam głos do dyskusji...

    ps. tekst retoryczny prosze sie nie obrazac!!