  • 1. Data: 2011-07-09 00:11:34
    Temat: Odp: db --> wiśnie glowśnomówiące i smrodzące
    Od: JaMyszka <f...@g...com>

    W dniu piątek, 8 lipca 2011, 18:01:00 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Warto zakładać konto w DB czy nie warto?
    > Skuter -- być może oraz zestaw głośnomówiący rzekomo na pewno...
    > https://www.dbnet24.pl/pliki/regulamin_skutery_na_wa
    kacje.pdf

    Hmm... Mówisz, że chcesz dać sobie szansę?

    Wszystko masz 0, gdy przelewy wykonujesz przez internet i przynajmniej raz/m-c
    użyjesz KV.
    Jest jeszcze konto oszczędnościowe (4,05%), ale bezpłatne są tylko pierwsze przelewy
    w ciągu 30 dni.

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 2. Data: 2011-07-09 09:55:12
    Temat: Re: db --> wiśnie glowśnomówiące i smrodzące
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaMyszka" 4466065b-3c19-43ed-8a5b-071f00f7f9ff@glegroupsg2000g
    oo.googlegroups.com

    : Hmm... Mówisz, że chcesz dać sobie szansę?

    Już mam dość tych szans. :)

    : Wszystko masz 0, gdy przelewy wykonujesz przez internet
    : i przynajmniej raz/m-c użyjesz KV. Jest jeszcze konto
    : oszczędnościowe (4,05%), ale bezpłatne są tylko pierwsze
    : przelewy w ciągu 30 dni.

    Więc oszczędne -- odpada. Pozostaje rozrzutne, ale też
    na razie nie chcę -- już mam dość tych obowiązkowych
    płatności...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2011-07-09 12:08:12
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Jest jeszcze konto oszczędnościowe (4,05%), ale bezpłatne są tylko
    > pierwsze przelewy w ciągu 30 dni

    To zdanie jest dla mnie malo jasne, wiec dopowiem:
    konto oszczednosciowe (dawane w z automatu do dbNET)
    - pierwszy przelew w miesiacu bezplatny - reszta chyba po 10zl
    (juz nie pamietam, ale w innych bankach jest podobnie)
    - oprocentowanie 4.05 + kapitalizacja co miesiac

    Nie uzywam tego konta - zamiast tego zalozylem 3 oszczednosciowe 24h:
    - pierwszy przelew w miesiacu bezplatny (3 konta = 3 przelewy)
    - oprocentowanie 4.09 + kapitalizacja dzienna
    Trzymam tam jakies pitaki na oprocentowaniu podbitym do 4.9% :)

  • 4. Data: 2011-07-09 12:12:14
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wszystko masz 0, gdy przelewy wykonujesz przez internet i przynajmniej
    > raz/m-c użyjesz KV.

    "gdy przelewy wykonujesz przez internet" - tego zdania tez nie zrozumialem w
    sumie...

    Konto jest darmowe jesli wykona sie jedna operacje karta na miesiac,
    co w przypadku darmowych bankomatow w calej Polsce
    nie jest takie wygorowane:
    czy kupisz w Zabce zupke chinska za 0.79zl czy wyplacisz 10zl w bankomacie
    WBK
    masz spelniony warunek - inaczej biora 5zl.

  • 5. Data: 2011-07-09 13:17:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" iv9gi3$b6j$...@n...task.gda.pl

> [...]
    > wygorowane: czy kupisz w Zabce zupke chinska za 0.79zl czy
    > wyplacisz 10zl w bankomacie WBK masz spelniony

    To na szczęście warunki do spełnienia.

    "Q" iv9gag$aos$...@n...task.gda.pl

    > konto oszczednosciowe (dawane w z automatu do dbNET)

    Można wypowiedzieć?

> [...]
    > - oprocentowanie 4.05 + kapitalizacja co miesiac

    > Nie uzywam tego konta - zamiast tego zalozylem 3 oszczednosciowe 24h:

    Można więcej? Na pół grosza? :)

    > - pierwszy przelew w miesiacu bezplatny (3 konta = 3 przelewy)
    > - oprocentowanie 4.09 + kapitalizacja dzienna
    > Trzymam tam jakies pitaki na oprocentowaniu podbitym do 4.9% :)

    -==-

    Nie ma warunku lania comiesięcznego na ROR?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-07-09 18:14:19
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Można wypowiedzieć?

    Nie wiem, ale po co wypowiedziec?
    Wystarczy zrobic to co ja, tzn. po prostu go nie uzywac :).

    > Można więcej? Na pół grosza? :)

    Niestety 3 to max.

    > Nie ma warunku lania comiesięcznego na ROR?

    Nie.
    Jest tylko jedna oplata "za obsluge karty" (5zl),
    ktora to nie jest pobierana jesli uzyjesz karty
    raz na miesiac w jakikolwiek sposob.

    PS
    DB ma dwa minusy:
    - toporny interfejs - ok. 10 lat za mbankowym
    - maja w ofercie konta walutowe, ale bez karty

  • 7. Data: 2011-07-09 22:06:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" iva5pd$kai$...@n...task.gda.pl

    > Nie wiem, ale po co wypowiedziec?
    > Wystarczy zrobic to co ja, tzn. po prostu go nie uzywac :).

    No tak. Miałem trudności w poprawnym myśleniu. :)
    Efekt wysokiej wilgotności i (idącej za nią niepostrzeżenie) pleśni...

    BTW -- korzystając z lepszego samopoczucia, zajrzałem do Lidla.
    Pracujący tam ludzie chyba nie zdają sobie sprawy z tego, w jak
    dobrych warunkach pracują. Kupiłem tam puszkę coca coli i sezamki
    (aby kolejny raz w lipcu zapłacić debetówką KB) i ze zdumieniem
    odkryłem, jak Lidlowe powietrze jest czyste.

    > Niestety 3 to max.

    Dobre i trzy.

    > Nie.

    To dobrze.

    > Jest tylko jedna oplata "za obsluge karty" (5zl),
    > ktora to nie jest pobierana jesli uzyjesz karty
    > raz na miesiac w jakikolwiek sposob.

    Na przykład w bankomacie...

    > PS
    > DB ma dwa minusy:
    > - toporny interfejs - ok. 10 lat za mbankowym

    Ale 10 lat d przodu względem KB? :)

    > - maja w ofercie konta walutowe, ale bez karty

    Na razie jedynie rozmyślam o wędrówce tam, gdzie ponoć nie ma bankomatów. ;)
    Jeśli będę miał wilgotność względną na poziomie 50% i czyste powietrze -- będę
    mógł na razie odłożyć tę wędrówkę. W protiwpołożnym chyba nie będę miał lepszego
    wyjścia. ;)

    -=-

    Dzięki za info. Trzeba otwierać przez net czy można w oddziale?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-07-09 22:48:03
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:ivajtp$kr0$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli będę miał wilgotność względną na poziomie 50% i czyste powietrze

    Karta mozesz rowniez zaplacic za bilet lotniczy ;)
    napewno znajdziesz takie miejsce
    - jednak wyjdzie ciut wiecej niz cola i sezamki w lidlu :D

  • 9. Data: 2011-07-09 23:00:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dzięki za info. Trzeba otwierać przez net czy można w oddziale?

    Heh, to kolejna wada:
    - dbNET tylko przez internet
    - oszczednosciowe 24h - uwaga - tylko w oddziale

    Nawet nie chce mi sie tego komentowac :)

  • 10. Data: 2011-07-10 00:05:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ivalr4$1li$...@n...onet.pl

    > Karta mozesz rowniez zaplacic za bilet lotniczy ;)
    > napewno znajdziesz takie miejsce
    > - jednak wyjdzie ciut wiecej niz cola i sezamki w lidlu :D

    Raczej podążać będę w odwrotnym kierunku -- tak, aby pięć
    operacji karcianych dało w sumie mniej niż 5 złotych.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'