  • 1. Data: 2003-02-12 23:02:25
    Temat: e-konto w lukas banku.....
    Od: "andrzej" <a...@w...pl>

    WITAM,
    załozyłem sobie niedawno e-konto w lukasie w wersji bez tokena i w związku
    z tym mam pytanie czy zdefiniowanie przelewu za pomocą lukaslini jest płatne
    jesli tak to ile? i czy mozna dostać potwierdzenie dokonania przelewu
    wykonanego przez internet / lukaslinie ile taka przyjemność kosztuje?

  • 2. Data: 2003-02-12 23:07:00
    Temat: Re: e-konto w lukas banku.....
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    jest w cennik na www.lukas.pl

  • 3. Data: 2003-02-12 23:07:39
    Temat: Odp: e-konto w lukas banku.....
    Od: "AL_BUNDY" <a...@A...pl>

> [...]
    > jesli tak to ile? i czy mozna dostać potwierdzenie dokonania przelewu
    > wykonanego przez internet / lukaslinie ile taka przyjemność kosztuje?

    :O
    to bez tokena nie mozna zdefiniowac przez internet ?
    a juz sie zastanawialem zeby tam konto zalozyc.. :/
    AL
    (jesli chcesz odpisac wytnij ANTY-SPAM z adresu maila).

  • 4. Data: 2003-02-12 23:15:44
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    andrzej wrote:
    > WITAM,
    > załozyłem sobie niedawno e-konto w lukasie w wersji bez tokena i w
    > związku z tym mam pytanie czy zdefiniowanie przelewu za pomocą
    > lukaslini jest płatne jesli tak to ile?

    Nie jest płatne, można zmieniać definicje dowolną ilość razy. Dane są
    aktualizowane po 12 dnia następnego.

    >i czy mozna dostać
    > potwierdzenie dokonania przelewu wykonanego przez internet /
    > lukaslinie ile taka przyjemność kosztuje?

    Tak za 1 PLN.

    Pozdrowienia,
    Glenn