  • 1. Data: 2003-03-19 10:45:14
    Temat: mBank i bankomaty
    Od: "toolshed" <t...@w...pl>

    witam!!
    Chce zalozyc konto w mBanku i w zwaizku z tym mam pytanie czy moge brac
    pieniadze z bankomatow pko bp lub pekao sa (tylko takie sa u mnie w miescie)
    jezeli tak to czy bez prowizji????

    dziekuje!!

  • 2. Data: 2003-03-19 10:50:07
    Temat: Re: mBank i bankomaty
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "toolshed" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chce zalozyc konto w mBanku i w zwaizku z tym mam pytanie czy moge brac
    > pieniadze z bankomatow pko bp lub pekao sa (tylko takie sa u mnie w

    Możesz brać pieniądze z tych bankomatów ale niestety z prowizją :-(
    RJCz

  • 3. Data: 2003-03-19 15:13:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    toolshed wrote:
> [...]
    > brac pieniadze z bankomatow pko bp lub pekao sa (tylko takie sa u
    > mnie w miescie) jezeli tak to czy bez prowizji????

    A w jakim miescie? Bo jak w bialymstoku ;) to tam pamietam zanim
    poszedlem na piwo, to w Euronecie kase wyplacalem...

  • 4. Data: 2003-03-20 08:59:48
    Od: "toolshed" <t...@w...pl>

    > A w jakim miescie? Bo jak w bialymstoku ;) to tam pamietam zanim
    > poszedlem na piwo, to w Euronecie kase wyplacalem...

    niedaleko bialego!!A gdzie sabankomaty euronet'u w bialymstoku????

  • 5. Data: 2003-03-20 09:31:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > niedaleko bialego!!A gdzie sabankomaty euronet'u w bialymstoku????

    Auchan ul. Produkcyjna 46 8-22

    Hmm - ale ja tam za diabbla nie widzialem Auchana... To byl jakis Sam
    kolo tej waszej uczelni, niedaleko knajpy, gdzie daja piwo w 2,5
    litrowych dzbankach. Oczywiscie "zuber" bodaj ;)

  • 6. Data: 2003-03-21 12:43:15
    Temat: Odp: mBank i bankomaty
    Od: "Madab" <m...@p...wprost.pl>

    Jest jeszcze w Makro

  • 7. Data: 2003-03-21 12:53:45
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > A w jakim miescie? Bo jak w bialymstoku ;) to tam pamietam zanim
    > poszedlem na piwo, to w Euronecie kase wyplacalem...

    oj, pewnie kase brałeś po piwie, bo w centrum Białego
    nie ma euronetu,

  • 8. Data: 2003-03-21 13:11:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert Kondraciuk wrote:
    > oj, pewnie kase brałeś po piwie, bo w centrum Białego
    > nie ma euronetu,

    Ale to nie bylo centrum . Kumpel mieszka na Wiejskiej - i stamrtad
    jechalismy jeden lub dwa przystanki autobusowe - wiec chyba nie daleko

  • 9. Data: 2003-03-21 13:18:15
    Temat: Re: Re: mBank i bankomaty
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Mar 21, 2003 at 02:11:05PM +0100, =?ISO-8859-2?Q? Micha=B3?= 'Amra'
    =?ISO-8859-2?Q?Macierzy=F1ski ?= wrote:

    >Ale to nie bylo centrum . Kumpel mieszka na Wiejskiej - i stamrtad
    >jechalismy jeden lub dwa przystanki autobusowe - wiec chyba nie daleko

    We w tym duzym okraglym budynku mieszka? Przeciez oni maja swoj wlasny
    Dom ;-))

    --

    --w

  • 10. Data: 2003-03-21 13:37:57
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Wojtek Piecek wrote:
    > We w tym duzym okraglym budynku mieszka? Przeciez oni maja swoj
    > wlasny
    > Dom ;-))

    W Bialym mieszka na Wiejskiej kurka! :)