  • 31. Data: 2009-02-14 09:32:24
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gn5r24$s4e$1@inews.gazeta.pl...
    > mam 12 emax plus i tak robiłem do teraz

    a w jaki sposob mozna miec 12 emax+ ? Zdaje sie ze tylko 4...

  • 32. Data: 2009-02-14 10:37:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 23:17:09 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > widać natura ci poskąpiła albo pamięć masz niewyobrażalną a może lubisz
    > sprawdzać za każdym razem czy już w tym miesiącu robiłeś przelew z rachunku

    Jakiż problem obejrzeć historię rachunku?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 33. Data: 2009-02-14 10:44:56
    Od: k...@o...pl

    On 14 Lut, 00:11, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Może poprzednik miał na myśli marną ofertę w sensie ogólnym. Patrząc na
    > ofertę emax+ oraz na to co oferuje konkurencja (eurobank, getin itp.) można
    > z czystym sumieniem powiedzieć, że dla ludzi odpowiedzialnych za tworzenie
    > oferty produktowej czas stanął w miejscu - niestety.
    To jest po prostu bankowa wersja teorii ewolucji. Każdy bank ma na
    początku, przez parę lat, zdobywa klientów a jeśli mu się to uda
    przychodzi czas na robienie zysków.

  • 34. Data: 2009-02-14 10:56:13
    Od: k...@o...pl

    On 14 Lut, 10:32, "sensei" <n...@n...pl> wrote:

    > a w jaki sposob mozna miec 12 emax+ ? Zdaje sie ze tylko 4...

    można mieć "nie swoje"

  • 35. Data: 2009-02-14 11:34:33
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > /.../
    >
    > No współczuję bankowi. Chyba zbankrutują ;)

    Wiesz, nie on jedyny jest w tym banku
    ja też wycofałem od nich trochę wiecej xxxkPLN zostawiając drobnice, a chyba
    w ogóle dam sobie spokój i wyprowadze się.całkiem

    W skali kraju może to byc dość mocno zauważalne juz dla banku.

    --
    Irokez

  • 36. Data: 2009-02-14 12:01:01
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 14 lut 2009 o 12:34 GMT, Irokez napisał(a):

> [...]
    > w ogóle dam sobie spokój i wyprowadze się.całkiem
    >
    > W skali kraju może to byc dość mocno zauważalne juz dla banku.

    Ja podobnie, wycofalem z mBanku cala kase, jeszcze dostaje tam troche
    przelewow, ale jak tylko przyjdzie sms o przelewie, to natychmiast wysylam
    kase do lepszego banku...

    niech nawet tak 10tys klientow wycofa po 10kpln, to to razem daje
    100000000pln, czyli 100mln pln, to juz jest raczej konkretna sumka

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 12:57:35 up 8 days, 14:00, 5 users, ]

  • 37. Data: 2009-02-14 12:07:51
    Od: k...@o...pl

    On 14 Lut, 00:19, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > poprostu żal tego, był to jedyny bank który całkowicie blokował drugi
    > przelew online, a kolejny można było wykonać telefonicznie i to go
    > wyróżniało, nie trzeba było się obawiać o dodatkowe opłaty

    Dla niektórych to była wada. (Nie dość że drożej to jeszcze trzeba
    dzwonić na mlinię)

    Idealne rozwiązanie, imho, to dodatkowe pytanie w stylu "uwaga, ten
    przelew będzie płatny - chcesz kontynuować?"

  • 38. Data: 2009-02-14 12:36:30
    Temat: Odp: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz, nie on jedyny jest w tym banku
    > ja też wycofałem od nich trochę wiecej xxxkPLN zostawiając drobnice, a chyba
    > w ogóle dam sobie spokój i wyprowadze się.całkiem

    Ja zostawiłem 2 zł ;-)
    Ale w najbliższych dniach zamierzam całkowicie zlikwidować konto.
    Rachunek mam od 6 lat, nie miałem i nie mam żadnych kredytów, ale nie podoba mi się
    PR tego banku w ostatnich tygodniach. Jakoś straciłem do nich serce i chyba zaufanie.

  • 39. Data: 2009-02-14 12:40:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Dla niektórych to była wada. (Nie dość że drożej to jeszcze trzeba
    > dzwonić na mlinię)

    uważasz za normalnych ludzi ktorzy kładą kasę na exmax plus by wypłacać
    kilka razy w miesiącu?

    > Idealne rozwiązanie, imho, to dodatkowe pytanie w stylu "uwaga, ten
    > przelew będzie płatny - chcesz kontynuować?"

    wygląda że nic takiego nie będzie, a jako przelew pomiędzy własnymi
    rachunkami wykona się bez potwierdzenia hasłem sms, więc kaska dla mbanku i
    nerwy dla klientów

    już raz mnie podobną opłatą zdenerwował bgż...
    kolega - dyrektor placówki się na mnie mocno zdenerwował

  • 40. Data: 2009-02-14 12:50:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > podoba
    > mi się PR tego banku w ostatnich tygodniach. Jakoś straciłem do nich serce

    jedno trzeba im przyznać, dopracowali interfejs www przez co obsługa jest
    dość wygodna, niektóre z moich mailowych uwag zostały wdrożone

    niestety dla wielu po za wygodą istotniejsze jest % (cienki ostatnio) i brak
    opłat (łatwo się będzie nadziać na opłatę emaxplus)

    jednak mbank się przyda jak będę chciał za coś zapłacić kartą w necie to
    przeleję sobie do nich kasę, karta na szczęście jest jeszcze gratisowa