  • 41. Data: 2009-02-14 12:52:40
    Temat: Re: mbank już stacza się kompletnie
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > uważasz za normalnych ludzi ktorzy kładą kasę na exmax plus by wypłacać
    > kilka razy w miesiącu?
    tak, przy czym nie interesuje mnie czy to nazywa się emax plus czy
    rżniemy leszczy plus. Skoro bank wybrał filozofię ror+oszczędnościowy to
    normalne jest trzymanie jak najmniejszej kwoty na rorze i w razie
    potrzeby jej dobieranie z oszczędnościowego. Tak mam w Polbanku i
    nieważne czy będę dobierał 1 czy 100 razy w ciągu miesiąca - nic mnie to
    nie kosztuje.

    Sorry, ale może w czasach początków mbankozaura obecna oferta była OK,
    ale w dzisiejszych warunkach w ogóle nie przystaje do rzeczywistości. Z
    dawnych czasów zostało mi konto w mbanku, ale z takim podejściem do
    klienta niech nie liczą, że będę tam trzymał jakiekolwiek środki czy
    uczynię to konto moim kontem podstawowym...

  • 42. Data: 2009-02-14 13:03:21
    Temat: Odp: mbank już stacza się kompletnie
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jedno trzeba im przyznać, dopracowali interfejs www przez co obsługa jest
    > dość wygodna,

    Ale obsługa via net to teraz standard w większości banków. Trzeba przyznać, że mbank
    był promotorem takiego przedsięwzięcia, ale ... na tym się skończyło.

  • 43. Data: 2009-02-14 13:18:19
    Temat: Re: Odp: mbank już stacza się kompletnie
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Baloo" <b...@o...eu> writes:

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale obsługa via net to teraz standard w większości banków. Trzeba przyznać, że
    mbank był promotorem takiego przedsięwzięcia, ale ... na tym się skończyło.

    Nie używałeś interfejsu citi, czy dawnego vwbanku, prawda?
    KJ

  • 44. Data: 2009-02-14 13:36:59
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <c...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Ja się tylko tak zastanawiam ilu klientów ma przelewy między swoimi
    > rachunkami potwierdzane hasłem - ktoś wejdzie na cudze konto i będzie
    > mógł wyzerować rachunek przelewając kasę z 500 razy. Imo 2-gi przelew
    > powinien być zawsze zatwierdzany hasłem.

    Hehehe.

    Przypomniało mi się jak kiedyś, bodajże w 2002 roku komuś kogo nie znosiłem
    wysłałem około stu czternastu przelewów po 1 eurocencie na konto Inteligo z
    rachunku w Portugalii (wychodzące w EUR miałem za darmo jeszcze przed epoką
    przelewu europejskiego, a dawno temu w Inteligo była pobierana prowizja za
    przelew przychodzący zagraniczny). Jego reklamacja nie została przez
    Inteligo uznana.

    marekz

  • 45. Data: 2009-02-14 13:41:08
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > przez ostatnie obniżki stracili moje xxkPLN
    > przez to zagranie stracili moje 400PLN
    > od marca będę miał u nich ok. 100zł na emax bez + podręcznej kasy
    >
    > to jest cała moja historia w ostatnich miesiącach z mbankiem

    Jezu, to będzie chyba zawał w poniedziałek na akcjach - samo BRE zwali WIG20
    ze 2%, może nawet spółka powinna wydać info... ;->

    MSPANC

    marekz

  • 46. Data: 2009-02-14 14:23:05
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Nie używałeś interfejsu citi, czy dawnego vwbanku, prawda?
    używałem obu, a dawny vwbank był lepszy od obecnego...

  • 47. Data: 2009-02-14 14:43:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Radek Wroclawski <r...@n...pl> writes:

    > używałem obu, a dawny vwbank był lepszy od obecnego...

    No nie wiem. To ciągłe przeklikiwanie się przez stado ekranów. Wąziutkie
    pola na wpisywanie numerów kont ...
    KJ

  • 48. Data: 2009-02-14 15:14:37
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    > wiadomość z mbanku
    > "wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, wprowadzamy z dniem 16
    > lutego 2009 r. nową funkcjonalność na rachunku eMAX plus.
    > Każdy Klient będzie mógł samodzielnie wykonywać przelewy awaryjne za
    > pośrednictwem serwisu transakcyjnego.

    I tak miało byc od początku. W końcu to bank "internetowy"!

    > teraz to już nic nie trzymam na emaxplus, ceniłem mbank za to że gra fair
    > w temacie kolejnego przelewu z emaxplus

    A cóż tu jest nie fair? Przecież poinformowali uczciwie i nikogo nie
    zmuszają do korzystania!
    Fakt, że banki są nie tylko dla ludzi myślących... Ale na szczęscie nie ma
    przymusu korzystania.

    JS

  • 49. Data: 2009-02-14 15:15:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prowizja za przelew przychodzący zagraniczny). Jego reklamacja nie została

    A sprawy cywilnej przeciwko Tobie nie zakladal?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 50. Data: 2009-02-14 15:16:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> napisał w wiadomości

    > potrzeby jej dobieranie z oszczędnościowego. Tak mam w Polbanku i nieważne
    > czy będę dobierał 1 czy 100 razy w ciągu miesiąca - nic mnie to nie
    > kosztuje.

    Ja tez tak mam w mBanku - nazywa sie to eMax
    Nie widze zwiazku.

    Pozdrawiam
    SDD