  • 1. Data: 2010-12-10 07:25:53
    Temat: przedłużenie lokaty OF
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Witam

    Jak do wielu z Was również do mnie zadzwonił konsultant z propozycją
    przedłużenia lokaty na 12 m-cy z oprocentowaniem 5,65
    Z moich dwóch lokat 6 miesięcznych, które kończyły się 8 i 10
    zgodziłem się na jedną (tą późniejszą) z pierwszej dostałem zwrot dwa
    dni temu a druga zamiast dzisiaj się przedłużyć wylądowała w zakończonych.
    Czy z tego wynika, że dzisiaj spłyną z niej pieniądze?
    Czy jeszcze jakoś magicznie się odnowi?

    Ryba

  • 2. Data: 2010-12-10 12:12:54
    Temat: Re: przedłużenie lokaty OF
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Ryba" <t...@U...onet.pl> napisała:

> [...]
    >dni temu a druga zamiast dzisiaj się przedłużyć wylądowała w zakończonych.
    >Czy z tego wynika, że dzisiaj spłyną z niej pieniądze?

    Wszystko jest tak jak powinno. Weź pod uwagę, że Ty nie przedłużasz tamtej
    lokaty, bo zmieniają się warunki. Tamta lokata została zakończona, a
    równocześnie dzisiaj została założona nowa lokata na nowych warunkach.
    Powinna Ci się niedługo pojawić.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2010-12-10 16:43:15
    Od: "aneczka.jedna" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ta nowa lokata może zacząć się od 12 grudnia, bo ostatnio OF na jeden dzień
    kugluje i zwleka. Jakby tak było to reklamuj i napisz, jak ci się powiodło, bo
    mnie już 10 dni zwodzą

  • 4. Data: 2010-12-11 07:19:41
    Temat: Odp: przedłużenie lokaty OF
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lokaty, bo zmieniają się warunki. Tamta lokata została zakończona, a
    > równocześnie dzisiaj została założona nowa lokata na nowych warunkach.

    No i wszystko się wyjaśniło. Dzisiaj pojawiła się lokata z datą wczorajszą.

    Ryba