  • 1. Data: 2005-08-17 17:03:33
    Temat: wcześniejsza spłata w BOS? wie ktoś jak?
    Od: "plusz" <n...@p...totez.pl>

    nie mogę doszukać się w sieci

    jakie są warunki wcześniejszej spłaty kredytu w CHF w BOŚ?
    czy są jakieś opłaty za wcześniejszą spłatę?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2005-08-17 20:16:51
    Temat: Re: wcześniejsza spłata w BOS? wie ktoś jak?
    Od: "Alojzy Gąbka" <a...@i...pl>

    > nie mogę doszukać się w sieci
    >
    > jakie są warunki wcześniejszej spłaty kredytu w CHF w BOŚ?
    > czy są jakieś opłaty za wcześniejszą spłatę?

    w PLN jest prowizja 0,7%, a w CHF to nie wiem, może tak samo.

    AG

  • 3. Data: 2005-08-18 08:51:30
    Temat: Odp: wcześniejsza spłata w BOS? wie ktoś jak?
    Od: "kuba" <k...@r...pl>

    Użytkownik Alojzy Gąbka <a...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:de05vm$6u0$...@n...lublin.pl...

    > w PLN jest prowizja 0,7%, a w CHF to nie wiem, może tak samo.
    >
    > AG

    w CHF jest tak samo.

    Zdrów
    KUB'a

  • 4. Data: 2005-08-18 10:11:39
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > w CHF jest tak samo.

    czy to jest przez cały okres kredytowania czy tylko przez określoną ilość
    lat?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2005-08-18 12:26:05
    Od: "kuba" <k...@r...pl>

    Użytkownik plusz <p...@n...irc.beztego.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:de1n0p$j86$...@n...news.tpi.pl...
    > Użytkownik "kuba" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > czy to jest przez cały okres kredytowania czy tylko przez określoną ilość
    > lat?

    Pan w banku nic nie mówił jakoby wysokość prowizji od wcześniejszych spłat
    zależna była od okresu kredytowania, więc domniemywam że jest stała.

    Zdrów
    KUB'a