  • 51. Data: 2012-02-24 18:46:41
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > wypowiedziach wymyśliłeś sobie. I teraz gadasz sam ze sobą. Nigdy nie
    > pisałem, że chcę coś zmienić. Zawsze pisałem, ze odpowiada mi demokracja
    > czyli, że robimy tak jak chce większość.

    Ja może bym też był za demokracją, ale koniecznie z ordynacją JOWw sejmie i
    parlamencie, bo sytuacja jaką teraz mamy jest niedopuszczalna i nie może być
    tak jak teraz, że takie miernoty pokroju euronaganiacza Michała Szczerby ...

    "Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
    6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Michał Szczerba)
    http://www.youtube.com/watch?v=M84ys4icqWM&feature=p
    layer_embedded#at=515

    "[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie
    Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety Polska
    nie będzie mogła doświadczyć [...]
    [...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe
    bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

    ...dostają się do parlamentów zdobywając .....4 tyś głosów....

    http://wybory2011.pkw.gov.pl/wsw/pl/000000.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 52. Data: 2012-02-24 18:47:59
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja może bym też był za demokracją, ale koniecznie z ordynacją JOWw sejmie
    > i parlamencie,

    w sejmie i senacie miało być - pardon ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 53. Data: 2012-02-24 19:16:33
    Temat: Odpowiedź premiera
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Emeryt" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Dziś na spotkaniu z kobietami dotyczącym przedłużenia wieku do 67 lat
    (relacja TV) premier Tusk powiedział:
    "Nie może być tak aby każdy szedł na emeryture kiedy chce, w wysokości
    zależnej od sumy wpłaconych składek."
    Niestety tylko tyle było w relacji dziennika TV, dlatego nie dowiedziałem
    sie dlaczego :D

    Pozdr

  • 54. Data: 2012-02-24 20:42:01
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    XXL <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > A kiedy wreszcie Ty, Endriu, sys29 i paru innych marzycieli

    I znowu mnie rozśmieszyłeś. Marzycielem to Ty jesteś, bo ciągle popierasz
    tych samych cwaniaczków, którzy w kolejnych kadencjach pokazują, co potrafią.
    Pomimo, że Twoje marzenia o realizacji programu wyborczego przez PO zderzają
    się z brutalną rzeczywistością, to Ty z obsesyjnym uwielbieniem ciągle na
    nich głosujesz i nazywasz to "realizmem politycznym". Ja nie mam żadnych
    złudzeń. Aktualna "klasa polityczna" doprowadzi Polskę do ruiny, dlatego
    nie głosuję na PO, PiS, SLD ... To są ugrupowania lewicowe ( uwielbiane
    przez głupi tłum ), a socjalizm prowadzi do katastrofy. Dla każdego
    przyzwoitego człowieka ( który nie żyje z pasożytnictwa na innych ludziach )
    liberalizm jest jedynym możliwym do zaakceptowania ustrojem ... no ale Ty
    zapewne masz inne kryteria przyzwoitości.

    pozdr.
    sys29

  • 55. Data: 2012-02-24 21:49:35
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Endriu wrote:

    > ...dostają się do parlamentów zdobywając .....4 tyś głosów....

    Nie marudź tylko tez się dostań. Zrób tak jak ONI. Zabierz ze sobą swoich
    kolesiów i zmień świat po swojemu. Przestań tu skamleć tylko rusz wreszcie
    dupę.

  • 56. Data: 2012-02-24 21:55:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

    > Dla każdego
    > przyzwoitego człowieka ( który nie żyje z pasożytnictwa na innych ludziach
    > )

    Nie rozumiem cię. Ja uwielbiam pasożytować na innych. Gdyby było referendum
    w sprawie wieku emerytalnego oboma nogami i rękoma głosowałbym przeciw. Tego
    nauczyłem się na giełdzie. Nie walczy się z trendem i trzeba najszybciej być
    po prawidłowej stronie. Czyli na nasze to znaczy żeby przejść na utrzymanie
    budżetu jak szybko się da. Wtedy przestaje się płacić podatki i żyje się z
    pracy innych. Finito.

  • 57. Data: 2012-02-24 22:04:46
    Temat: Re: Odpowiedź premiera
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Emeryt wrote:

    > "Nie może być tak aby każdy szedł na emeryture kiedy chce, w wysokości
    > zależnej od sumy wpłaconych składek."
    > Niestety tylko tyle było w relacji dziennika TV, dlatego nie dowiedziałem
    > sie dlaczego :D

    Nie domyśliłeś się? Jakby każdy mógł robić co chce to po co by byli
    politycy? Tusk dba o swoją robotę jak każdy z nas.

  • 58. Data: 2012-02-24 22:56:40
    Od: " sys29" <s...@W...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    utrzymanie
    > budżetu jak szybko się da. Wtedy przestaje się płacić podatki i żyje się z

    Giełda nie ma nic wspólnego z pasożytnictwem, bo udział w tej zabawie jest
    całkowicie dobrowolny. Dla mnie pasożytniczy tryb życia prowadzą np.
    biurokraci i politycy, którzy zwyczajnie wymuszają od ludzi haracze
    wciskając kit o słusznych celach społecznych. W tym sensie nie chciałbym
    być na utrzymaniu budżetu, bo cierpiałbym na wyrzuty sumienia :-)
    O emeryturze w ogóle nie myślę. Zresztą wiesz, że jestem ogólnie
    niewierzący, więc nie wierzę w ... emerytury :-)
    Na razie żyję wyłącznie z giełdy i bardzo dobrze sobie radzę. Wolny rynek
    to dla mnie idealne środowisko. W ogóle to kocham wolność !!!

    pozdr.
    sys29

  • 59. Data: 2012-02-25 00:37:19
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 24 Feb 2012 20:42:01 +0000 (UTC), " sys29"
    <s...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >liberalizm jest jedynym możliwym do zaakceptowania ustrojem ... no ale Ty
    >zapewne masz inne kryteria przyzwoitości.

    Ja pierniczę, Andrew Ryan jak żywy!
    Chyba znowu odpalę sobie "Bioshocka". Dzięki za sugestię.

    --
    Maciej Bójko

  • 60. Data: 2012-02-25 07:36:57
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > Na razie żyję wyłącznie z giełdy i bardzo dobrze sobie radzę. Wolny rynek
    > to dla mnie idealne środowisko. W ogóle to kocham wolność !!!

    Nie zrozumiałeś mnie. Moja nauka z giełdy jest taka. Nie należy walczyć z
    trendem. Czyli jeżeli większość, znakomita większość, nie widzi możliwości
    życia bez państwa i podatków to nie należy z tym walczyć. Trend sam się
    wyczerpie. A drugie zdanie o tym by jak najszybciej być po właściwej stronie
    to w tym wypadku znaczy by jak najszybciej przestać być ofiarą i przyłączyć
    się do złodziei. Dlatego jestem za tym bym jak najszybciej mógł przejść na
    emeryturę. Teraz dużo "choruje" i być może zostanę rencistą. Ja nie mam
    wyrzutów sumienia. Głupków trzeba wykorzystywać tym bardziej, że sami się
    proszą i maja w tym przyjemność. Na tym polega sprawiedliwość społeczna żeby
    doić głupich.