  • 1. Data: 2013-12-10 01:48:24
    Temat: Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ile razy trzeba wydać debetówką BZ WBK KB?
    Można jeden raz 301 pln, czy trzeba ileś (na przykład 3) razy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-12-10 07:59:17
    Temat: Re: Szatański (BZ WBK KB Santander) wydatki
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:l85ocs$idk$2@node2.news.atman.pl...
    > Ile razy trzeba wydać debetówką BZ WBK KB?
    > Można jeden raz 301 pln, czy trzeba ileś (na przykład 3) razy?

    IMO raz a dobrze, za to lać trzeba 4 razy

  • 3. Data: 2013-12-10 09:49:42
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-12-10 07:59, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    >
    > IMO raz a dobrze, za to lać trzeba 4 razy

    minimum 3

    Ryba

  • 4. Data: 2013-12-11 04:54:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ryba" 52a6d5e0$0$2365$6...@n...neostrada.pl

    > minimum 3

    3 lania czy 3 płatności?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-12-11 07:52:48
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:l88oe5$sda$1@node1.news.atman.pl...

    > "Ryba" 52a6d5e0$0$2365$6...@n...neostrada.pl

    > 3 lania czy 3 płatności?

    Mnie sie gdzis po łepetynie pląta że podniesli na 4 lania
    i nie sa w to wliczane zlecenia stałe - aczkolwiek to akurat nie problem

    A spamersko
    - zakupiwszy Biedronkowy fon duosmart (za 459) z przeznaczneiem dla członka
    rodziny

  • 6. Data: 2013-12-11 08:24:06
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Mnie sie gdzies po łepetynie pląta że podniesli limit na 4 lania
    i nie są w to wliczane zlecenia stałe
    - aczkolwiek to akurat chyba nie problem ;)

    PS.
    Cioteczna karta załapała sie jako polecenie zapłaty
    - tu dzieki piekne jednemu z grupowiczów za podpowiedz :)

    A tak spamersko ...
    - zakupiwszy Biedronkowy Fon duosmart renomowanej firmy MyPhone ? - LOL
    (za 459 złociszy) z przeznaczneiem dla bliskiego członka rodziny ,
    tak wiec trafił w moje łapska na testy ;)

    Musze przyznać, że naprawde nie ma sie specjalnie do czego przyczepic
    Bardzo przyzwoite wykonanie/spasowanie .... co do tzw. płynnosci tez nic nie
    mam.
    Obsługa 2 kart bezproblemowa - tylko jedna (wskazana) działa w 3G - druga w EDGE
    Biedronkowy T-Mobile daje 1 gigusia co mc za free przez rok
    pod warunkiem utrzymania numeru - co kosztuje optymalizując 15 zl/m-c ,
    ale kwote tą mozna przepuscic w całosci na pogaduszki - 19gr /min -> All
    Fifi tez działa całkiem sprawnie - przy okazji podmieniłem apke
    3CXphone na CSipSimple - tak więc domowego VoIP -a
    przybywając na czasowym wygnaniu przechwytuje bez problemu na mobilku.

    Pozdro

  • 7. Data: 2013-12-11 14:33:42
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    > "Ryba" 52a6d5e0$0$2365$6...@n...neostrada.pl

    > 3 lania czy 3 płatności?

    3 lania
    płatności w sumie za 300 PLN

    Ryba

  • 8. Data: 2013-12-12 01:16:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ryba" 52a869f0$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > 3 lania
    > płatności w sumie za 300 PLN

    Dzięki.

    -=-

    "Waldek" l893uh$rcv$...@n...news.atman.pl

    > Mnie sie gdzies po łepetynie pląta że podniesli limit na 4 lania
    > i nie są w to wliczane zlecenia stałe
    > - aczkolwiek to akurat chyba nie problem ;)

    Lać można i 3 razy dziennie!
    [albo i 4 razy na dobę]
    Ale ja pytam o wydawanie debetówką, nie o lanie.

    > Cioteczna karta załapała sie jako polecenie zapłaty
    > - tu dzieki piekne jednemu z grupowiczów za podpowiedz :)

    Ja mam niepojęte problemy z realizacja polecenia zapłaty, ale
    od biedy mam to za sobą -- od biedy, bo jedna faktura opiewa
    raptem na 3 grosze. (z różnych powodów płacenie odbywa się
    różnymi drogami, więc dla Santandera zostają resztki)

> [...]
    ? - LOL
    > (za 459 złociszy) z przeznaczneiem dla bliskiego członka rodziny ,
    > tak wiec trafił w moje łapska na testy ;)

    Fajny -- a reklama jeszcze fajniejsza, bo jest net za free,
    co akurat jest już tylko reklamą, bo prawdą jednak nie jest.

    > Musze przyznać, że naprawde nie ma sie specjalnie do czego przyczepic

    Poza bezpłatnym dostępem.

    > Bardzo przyzwoite wykonanie/spasowanie ....
    > co do tzw. płynnosci tez nic nie mam.

    [jasne -- likłid cryształ w displeju, więc i płynność zachowana]

    > Obsługa 2 kart bezproblemowa - tylko jedna (wskazana) działa w 3G - druga w EDGE

    A możesz z obu naraz mieć dostęp do netu?

    > Biedronkowy T-Mobile daje 1 gigusia co mc za free przez rok

    No właśnie -- nowa definicja słowa 'free'.

    > pod warunkiem utrzymania numeru - co kosztuje optymalizując 15 zl/m-c ,

    A co to znaczy -- 'optymalizując'?
    IMO 20 pln na miesiąc -- mowy nie ma o optymalizacji.

    > ale kwote tą mozna przepuscic w całosci na pogaduszki - 19gr /min -> All
    > Fifi tez działa całkiem sprawnie - przy okazji podmieniłem apke

    A może nie Fifi, ale WiFi?

    Wifi to Wireless Fidelity
    Fifi to Fajans Fidelity

    Aby było jasne -- fajans do inaczej pseudoporcelana,
    albo porcelana niskiej próby, czyli wypiekanka/zapiekanka
    porcelanopodobna.

    > 3CXphone

    Uruchamiał się znienacka?

    > na CSipSimple - tak więc domowego VoIP -a

    U jakiego OPa?

    > przybywając na czasowym wygnaniu przechwytuje bez problemu na mobilku.

    W Monsterze VoIP nie dość, że idzie tylnym głośnikiem,
    (co było powodem uszkodzenia mojego słuchu) to na
    dodatek jest po prostu słaby mimo HSPA+.

    Być może aktualizacja OSa Monsterowego by przeniosła
    ten dźwięk na przód -- od września są już 3 aktualizacje...
    Zanim kupiłem -- były chyba 2 a na pewno co najmniej 1...

    I tak oto (liczbą 3) powróciłem na łono tematu...

    [choć myślami memi jestem daleko stąd -- w gabinecie lekarskim,
    gdzie lekarka odsyła mnie na operację chirurgiczna kręgosłupa,
    a na moją sugestię, iż:
    ,,być może warto wcześniej zrobić badanie rezonansem magnetycznym?'',
    odpowiada, że:
    ,,takie badanie jedynie może zaspokoić ciekawość''
    -- aby było jasne, choć mam za sobą 2 badania rezonansowe, żadne
    z nich nie obejmuje tej części kręgosłupa, która wg lekarki
    kwalifikuje mnie do operacji... moja uwaga, iż:
    ,,operacje kręgosłupa są niebezpieczne a w sanatorium przestrzegano
    nas przed takimi operacjami i opowiedziano nam o całkiem młodym
    (lat 36 lub 39 -- już nie pamiętam) człowieku, który przyszedł
    do szpitala o własnych siłach (wprawdzie z bólami, ale jednak
    o własnych siłach) a wyjechał nieczynny, bez czucia w nogach,
    bez trzymania moczu i bez trzymania kału, choć operacja dotyczyła
    dolnych części kręgosłupa, czyli miała być bezpieczna, jako że nie
    dotykała rdzenia kręgowego''
    lekarka uspokoiła się, choć zauważyła, że:
    ,,część lędźwiową i część szyjną kręgosłupa można leczyć
    ćwiczeniami/rehabilitacją, zaś części piersiowej nie
    można -- piersiową można tylko operować''
    a gdy ponawiałem swoją prośbę o skierowanie mnie na badanie rezonansem
    piersiowej części kręgosłupa -- odparła, że
    ,,zajmowałbym jedynie miejsce w kojce komuś, kto naprawdę
    potrzebuje takiego badania''
    oraz dodała, że nawet RTG wykaże to, czego ona szuka -- ale...
    na badanie RTG też mnie nie wysłała, a jedynie obejrzała klisze,
    które miałem przy sobie -- niestety żadna nie obejmowała fotografii ;)
    piersiowej części kręgosłupa a jedynie płuca (tu lekarka zauważyła,
    że prześwietlenia płuc robione są **innym promieniem**) oraz część
    szyjną i część lędźwiową kręgosłupa...

    IMO niezwykle ciekawa_inaczej terapia:
    -- najpierw operacja, po której można zamienić się w kwiat
    (lub inną roślinę)
    -- a dopiero później rezonans magnetyczny,
    bo jednak komuś te badania rezonansem magnetycznym
    są wykonywane, skoro

    [Rydzyk ,,musi co'' ostatnio dostał okrutnie ,,po dupie'' ,
    skoro lekarka usiłuje wysłać mnie na niebezpieczną operację
    (czyli zabić mnie) bez kierowania mnie na badanie, które (jak
    wynika z rozmowy z lekarką z ZUSu) **nie jest żadną łaską**
    w Polsce i jest należne każdemu w razie podejrzenia
    o uszkodzenie kręgosłupa]

    Badania MR mego kręgosłupa były 2 -- jedno badanie szyjnej części
    i jedno badanie części lędźwiowej, natomiast nikt do tej pory nie
    badał rezonansem magnetycznym części piersiowej mego kręgosłupa
    a bóle piersiowej części są (moim zdaniem -- ale ja nie jestem
    lekarzem) co najmniej dziwne/nietypowe, o czym lekarkę poinformowałem
    (opisując te bóle) aby ;) w efekcie dostać odpowiedź taką, że:

    ,,jej zdaniem zbyt mocno wsłuchuję się w siebie i zbyt
    mocno przejmuję się sobą''

    [zbyt mocno -- czyli aż tak mocno, że nie pójdę bez powodu
    na (być może) niepotrzebną operację? -- być może niepotrzebną,
    ale zapewne kosztowaną, choć plnami płaci NFZ, czyli naród,
    a ja płacę swoim zdrowiem lub życiem...]

    zatem 3 badanie byłoby także nawiązaniem do tematu

    [dobrze, że wyraźnie zaznaczam nawiasami, iż jedynie
    głośno rozmyślam -- po co grupowicze mają wiedzieć to,
    jak chętnie wysoko wykształceni (odpowiedzialni!) lekarze
    kierują innych ludzi na śmierć (czy choćby na kalectwo)
    bez przeprowadzania niezbędnych badań; zapewne tuż przed
    samą operacją wykonano by jakieś badania, ale jeśli teraz
    takie badanie nie jest potrzebne a lekarka wątpliwości nie
    ma żadnych -- czy wynik badania wykonanego w ostatniej chwili
    (być może wykonanego pośpiesznie) zostałby wzięty pod uwagę
    przed wykonaniem przygotowywanej operacji?]

    ale czy inni też uznają, że nie odbiegłem zbyt daleko, tylko
    dlatego, że raz za razem ;) piszę o liczbie 3?...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-12-12 09:52:40
    Temat: Off-Top - Re: Szatański
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:l8avad$qss$1@node2.news.atman.pl...

    > A możesz z obu naraz mieć dostęp do netu?

    Nie

    > A co to znaczy -- 'optymalizując'?
    > IMO 20 pln na miesiąc -- mowy nie ma o optymalizacji.

    Doladowanie za 30 zl -> 60 dni
    wiec za 15 mozna sie cieszyc 1 gigusiem na transmisje 3G
    a to 15 przepuscic na rozmowy po 19gr wg. uznania

    > Wifi to Wireless Fidelity
    > Fifi to Fajans Fidelity

    Fajans to fajans ;)
    - jesli mam inną opcje, to wybieram drut lub swiatłowód
    masakra jak sie popatrzy co siedzi w tym pasmie w eterze ;)

    > U jakiego OPa?

    FCN + jeden z klonow Betamaxa

    > dodatek jest po prostu słaby mimo HSPA+.
    na 3g bez problemu, po edge-u szkoda nerwow

    Tak czy siak - Sprytny Bill, SkyCash, iKasa, oraz inne apki bankowe
    działaja zupełnie bezproblemowo
    jak zapewne na wiekszosci androidowych mobilkow

    - zeby nie bylo całkowicie off-topowo

    Ps.
    Pamietam ze miales problem z obsluga FCN na komorce
    wiec nie musisz juz do tego wracac - LOL

  • 10. Data: 2013-12-12 19:39:58
    Temat: Re: Off-Top - Re: Szatański
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" l8btgl$ll4$...@n...news.atman.pl

    > Nie

    > Doladowanie za 30 zl -> 60 dni
    > wiec za 15 mozna sie cieszyc 1 gigusiem na transmisje 3G
    > a to 15 przepuscic na rozmowy po 19gr wg. uznania

    Wpłacasz 30 pln, czym przedłużasz o 60 dni.
    I te 30 możesz wydać na rozmowy?
    Jeśli nie wydasz -- przepadną?

    Po co ja o to pytam -- i tak nie kupię :)

    > Fajans to fajans ;)
    > - jesli mam inną opcje, to wybieram drut lub swiatłowód
    > masakra jak sie popatrzy co siedzi w tym pasmie w eterze ;)

    U mnie już też zaszlamiło się na 13 kanale.
    Niskie kanały są za szerokie (maja zbyt dużą częstotliwość) przez co odpadają.
    Ale na 12 czy 11 jest OK.

    Są jeszcze piątki, gdzie kanały są szerokie a eteryczność czysta.

    Ogólnie IMO WiFi to dobre medium.

    > FCN + jeden z klonow Betamaxa

    > na 3g bez problemu, po edge-u szkoda nerwow

    Rozbestwiło się społeczeństwo -- ponoć kiedyś i po E ludzie
    gadali. IMO dopiero LTE zapewni dobrą łączność, ale IMO
    VoiPy mają słabą perspektywę wobec komórek.

    > Tak czy siak - Sprytny Bill, SkyCash, iKasa, oraz inne apki bankowe działaja
    zupełnie bezproblemowo
    > jak zapewne na wiekszosci androidowych mobilkow

    > - zeby nie bylo całkowicie off-topowo

    No tak.

    > Ps.
    > Pamietam ze miales problem z obsluga FCN na komorce
    > wiec nie musisz juz do tego wracac - LOL

    I raczej nie wracam do FCN.

    Problem FCN został rozwiązany przez easyCALL -- gdy
    easyCALL udostępnił się na smartfonach i tabletach,
    FCN musiał dotrzymać kroku albo wypaść poza burtę.

    Tak zwane brutalne prawa rynku:

    () Ludzie nie chcą płacić za coś, z czego nie mają pożytku.

    Póki firma FCN nie miała konkurencji -- drwiła ze swoich klientów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'