  • 11. Data: 2003-09-23 12:01:59
    Temat: Re: [Inteligo] Kredyt w koncie
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > http://www2.inteligo.pl/infosite/popup_dsd.htm
    Czy mogę prosić kogoś mądrzejszego o wyliczenie jakie prowizje trzeba będzie
    płacić za ten debet po okresie promocji?
    Mi wychodzi tak:
    1.Za udzielenie 0,99 PLN(jeden raz)
    2.Za postawienie do dyspozycji środków z tytułu limitu debetowego
    Miesięcznie 0,99 PLN (a co to właściwie znaczy?)
    3.Za automatyczną spłatę limitu debetowego z rachunków depozytowych Klienta
    prowadzonych w ramach Kont Inteligo Każdorazowo 0,99 PLN (a można ręcznie
    spłacać?)

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 12. Data: 2003-09-23 12:13:17
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bkpcnm$ad6$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    Klienta
    > prowadzonych w ramach Kont Inteligo Każdorazowo 0,99 PLN (a można

    Jeszcze coś:
    jak ktoś korzysta z debetu, to nie tak trudno osiągnąć średni miesięczny
    stan konta niższy niż 100 zł, wtedy dochodzi opłata za prowadzenie
    konta.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 13. Data: 2003-09-23 12:14:29
    Temat: Oficjalne info
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    Oficjalne info:

    http://www2.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_d
    ebet_dla_ciebie.htm

  • 14. Data: 2003-09-23 12:16:29
    Temat: Re: Oficjalne info
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    ...i już wiadomo dlaczego TYLKO 500 zł :))

    Seb

  • 15. Data: 2003-09-23 12:57:12
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "seb" <n...@a...pl> wrote in message

    > Chyba nie znajdziesz. I tak dostaniesz 500 zł :))

    I co ja mam sobie za to kupić? Skarpetki?
    W pekao s.a dostalem kilkanaście tysięcy, tylko szukam teraz czegoś na
    niższy procent, bo tamto mnie dobija.

  • 16. Data: 2003-09-23 13:01:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    poilkj wrote:
    > I co ja mam sobie za to kupić? Skarpetki?
    > W pekao s.a dostalem kilkanaście tysięcy, tylko szukam teraz czegoś na
    > niższy procent, bo tamto mnie dobija.

    W Pekao debet jest bodaj 300 zl - a ty chciales kredyt :)

  • 17. Data: 2003-09-23 13:16:04
    Temat: niescislosc ?
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    Napisano:

    "Możesz się ubiegać o debet już po pierwszym wpływie na Twoje konto
    Inteligo!"

    Jak to sie ma do _aktywnego_ korzystania ??

    Moja zona ma rachunek w Inteligo dokladnie od miesiaca, korzysta naprawde
    aktywnie, saldo odpowiednie, a system nawet nie opuszcza do wypelnienia
    ankiety, bo:

    "Przepraszamy, z naszej analizy wynika, ze nie korzystasz aktywnie"

    No to jak ktos wplaci pierwsza kwote, zobaczy to samo. Czyli - to co na
    gorze to po prostu pusty slogan??

    Seb

  • 18. Data: 2003-09-23 13:22:36
    Temat: Re: niescislosc ?
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "seb" <n...@a...pl> wrote in message

    > "Możesz się ubiegać o debet już po pierwszym wpływie na Twoje konto
    > Inteligo!"
    > No to jak ktos wplaci pierwsza kwote, zobaczy to samo. Czyli - to co na
    > gorze to po prostu pusty slogan??

    Chyba, ze wplaci powiedzmy 40000 :)
    K.

  • 19. Data: 2003-09-23 13:44:23
    Od: "seb" <n...@a...pl>

    > Chyba, ze wplaci powiedzmy 40000 :)

    Mozliwe :) Ale o tym gdzies powinni napisac, dla wlasnego dobra.

    S.

  • 20. Data: 2003-09-23 19:11:17
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Marcin Dominiak napisal/a:

    > 2.Za postawienie do dyspozycji środków z tytułu limitu debetowego
    > Miesięcznie 0,99 PLN (a co to właściwie znaczy?)

    i proszę zwrócić uwagę, że jest to promocja przez 2 miesiące - więc pewnie
    podniosą

    Zbig