  • 1. Data: 2002-06-05 17:52:19
    Temat: Onet obrazil sie na Citi ;)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    za Expanderem
    a tytul ze wzgledu na wypowiedziane umowy kredytowe dla Onetu...
    ciekawe co bedzie z portfel.onet.pl bo jakos juz go nie promuja... ;)

    Od dziś karty płatnicze w portalu Onet.pl wydane w ramach systemów Visa i
    Europay/MasterCard będą autoryzowane oraz rozliczane poprzez system firmy
    eCard. System bezpiecznej autoryzacji kart eCard został wprowadzony w
    portalu Onet.pl ze względu na bardzo wysoką jakość świadczonej usługi i
    niezawodność działania, a także dużą popularność jaką cieszy się wśród
    internautów - czytamy w komunikacie prasowym. Z systemu eCard można
    korzystać m.in. przy zakupie biletów w portalu. Onet.pl umożliwi swoim
    klientom również wybór dotychczasowych metod płatności.

    Przypomnijmy, że od 9 kwietnia eCard autoryzuje transakcje
    kartowe także w sklepie Wirtualnej Polski.

    eCard to wspólne przedsięwzięcie ComputerLandu, Banku
    Zachodniego WBK oraz jednego z funduszy BRE. Obecnie w ofercie spółki
    znajdują się dwa systemy obsługi płatności w Internecie: system autoryzacji
    kart płatniczych online oraz system mikropłatności. Dotychczas na współpracę
    z firmą zdecydowało się 310 serwisów internetowych.

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-05 18:48:51
    Temat: Re: Onet obrazil sie na Citi ;)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 05, 2002 at 07:52:19PM +0200, AMRA wrote:

> [...]
    > niezawodność działania, a także dużą popularność jaką cieszy się wśród
    > internautów - czytamy w komunikacie prasowym. Z systemu eCard można

    A ja dzisiaj znow nie moglem przy pomocy ecardu zaplacic. No, bo jest
    niezawodny - zawsze mam z nim problemy. Ech ...

    --

    --w