  • 1. Data: 2010-08-13 16:03:32
    Temat: Oooo Charlie zaczyna szaleć...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Za chwile znowy pojawi się z 10 jego przygłupawych postów w któych to na
    końcu będzie widniało ....

    buhahahahaa...

    Charli przestań buraku i wejdź wrescie z kimś w polemikę i rozmawiaj,
    przekonuj argumentami, a nie używaj tylko głupawych odzywek typu:
    "Głupi Komorowski i jego otyła małżonka ....", "Namiestnik Komorowski".

    W ten sposób nie poriwesz tłumów za sobą, tylko spowodujesz że ludzie się
    całkiem od ciebie wy-out-ują - jak np. Skippy ...
    Weź żesz wisil swoje szare komórki i sprowokuj wrescie jakiś post w którym
    to będzie przynajmniej z 10 odpowiedzi ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-08-13 16:09:31
    Temat: Re: Oooo Charlie zaczyna szaleć...
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:
> [...]
    > Weź żesz wisil swoje szare komórki i sprowokuj wrescie jakiś post w którym
    > to będzie przynajmniej z 10 odpowiedzi ....

    ja uznalem ze dla niego jest juz za pozno... kf rulez;) i znowu zaczyna
    ta grupa wygladac na gieldowa:)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 3. Data: 2010-08-13 16:09:42
    Temat: Re: Oooo Charlie zaczyna szale?...
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Weź żesz wisil swoje szare komórki i sprowokuj wrescie jakiś post w którym
    > to będzie przynajmniej z 10 odpowiedzi ....

    Przecież to człowiek psychicznie chory. Za dużo od niego oczekujesz.

  • 4. Data: 2010-08-13 16:28:52
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 13 Sie, 18:03, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Weź żesz wisil swoje szare komórki i sprowokuj wrescie jakiś post w którym
    > to będzie przynajmniej z 10 odpowiedzi ....

    masz rację dlatego zróbcie sobie buzi z języczkiem

    jak to zrobić pokazali tawariszci honeker i breżniew

    haftnąć można

  • 5. Data: 2010-08-13 16:34:07
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

> [...]
    > Weź żesz wisil swoje szare komórki i sprowokuj wrescie jakiś post w którym
    > to będzie przynajmniej z 10 odpowiedzi ....

    sorry

    autorytetem dla mnie jest zarobek na S&P pincet a nie jkiś skipi

    buhahahaha

    dzisiak jest wazny dzień dla SP pincetki, całe popołudnie przesiedzę
    przed kompem

    mam mowy sprzęt

    piękny

    18,4 cala zamknieto w toshiba qosmio

    dzisiaj debiutuje u mnie i na rynku

  • 6. Data: 2010-08-13 16:34:57
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 13 Sie, 18:09, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:

    > Przecież to człowiek psychicznie chory. Za dużo od niego oczekujesz.

    twój frend a może fred POlikmiot poważa inaczej

  • 7. Data: 2010-08-13 20:02:14
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    g2000yqf.googlegroups.com...
    > mam mowy sprzęt
    > piękny
    > 18,4 cala zamknieto w toshiba qosmio
    > dzisiaj debiutuje u mnie i na rynku

    to jednak komuś się powodzi za rządów PO...

  • 8. Data: 2010-08-19 15:23:31
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > to jednak komuś się powodzi za rządów PO...

    To pewnie zaległa wypłata ze sztabu PiS-u, za naganianie na
    Kaczyńskiego/oczernianie Komorowskiego podczas ostatniej kampani wyborczej

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2010-08-19 15:37:45
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 19 Sie, 17:23, "Endriu" <n...@i...pl> wrote:

    > To pewnie zaległa wypłata ze sztabu PiS-u, za naganianie na
    > Kaczyńskiego/oczernianie Komorowskiego podczas ostatniej kampani wyborczej

> [...]

    dwa razy z toba panienka dyskutuję, pierwszy i ostatni

    nie należy tykać gówna bo ochlapie, toteż ze ścierwem z Po nie
    dyskutuję

    za rok nikt z pampersiaków nie będzie przyznawał się że głosował na
    szambo sprawujące obecnie władzę

    i nie myslę o konsekwencjach politycznych tylko o stanie gospodarczym
    POlski pod ruskim wasalstwem

    Tusku z torbmwi was pampersiaki puści

  • 10. Data: 2010-08-19 16:29:20
    Od: k...@p...onet.pl

    i po co panowie takie ostre slowa - jest demokracja.

    a'propo: - jak sie nazywa domowy strój panienki:

    podomka, jesli nosi go czlonkini przeciwnej partii... :-)

    nie warto być do końca radykalnym, bo zaczyna być śmiesznie , ale i strasznie.

    kroovka