  • 1. Data: 2009-02-17 07:16:15
    Temat: Opcje dla jeleni - dyskusja na Goldenie
    Od: "Dieter" <d...@N...gazeta.pl>

    http://www.goldenline.pl/forum/gielda/755126

    Zapraszam

    D.

    Link do artykulu o opcjach dzieki Andrzejowi z forum Jerrego.

  • 2. Data: 2009-02-17 08:42:13
    Temat: Re: Opcje dla jeleni - dyskusja na Goldenie
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.goldenline.pl/forum/gielda/755126

    Dyskusji to tu nie ma.
    Ciekawe by było poznac skalę wałka ze swapami na jena.
    Czy nie jest wieksza od tego na opcjach.

  • 3. Data: 2009-02-17 09:19:14
    Od: x <l...@p...fm>

    > Dyskusji to tu nie ma.
    > Ciekawe by było poznac skalę wałka ze swapami na jena.
    > Czy nie jest wieksza od tego na opcjach.

    Czyli banki to szkodniki. Nic nie wytwarzaja(poza "inzynieria finansowa"
    ) , opozniaja obrot pieniadza i jeszcze dla swoich marnych paru groszy
    zarobku niszcza prosperujace firmy.

  • 4. Data: 2009-02-17 09:35:55
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "x" <l...@p...fm> wrote in message

    > Czyli banki to szkodniki. Nic nie wytwarzaja(poza "inzynieria finansowa" )
    > , opozniaja obrot pieniadza i jeszcze dla swoich marnych paru groszy
    > zarobku niszcza prosperujace firmy.

    Tak są szkodnikami, nie wykonują pracy za które biorą prowizję, czyli
    nieprawidłowo wyceniają ryzyko.
    Ich funkcja polega na prawidłowej wycenie ryzyka i jego prawidłowym
    rozlożeniu.
    Żadna z tych funkcji nie jest przez banki spełniona. Aktualnie zajmują sie
    raczej spekulacją depozytami klientów.
    Likwidacja elementu podnoszącego ryzyko (banków) powinna wpłynąć pozytywnie
    na rozwój gospodarczy.

    george

  • 5. Data: 2009-02-17 09:48:09
    Od: "ian" <ian88700@_REMOVE_yahoo.com>

    "Dieter" <d...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > http://www.goldenline.pl/forum/gielda/755126
    >

    > Zapraszam
    >
    > D.

    no cóż, wygląda to na starannie zaplanowaną/przygotowaną akcję przez kogoś,
    kto b. dobrze zna rynki i ma na nie istotny wplyw (wykorzystujac i tworząc
    cykliczność zjawisk).

    W efekcie obecnego kryzysu w USA, kilka potężnych finansowych instutucji
    stało się jeszcze większymi i potęzniejszymi, co nie wróży dobrze na
    przyszłość.

    Z drugiej strony jak niedawno pisałem w odpowiedzi do Twojej wiadomości,
    system oparty jest na chciwości i strachu, więc trudno oczekiwać, by "oset
    urodził słonecziki".

    Wchodzący w ten obszar działań powinni być b. dobrze przygotowani i mieć
    świadomość reguł - wiedzieć, że działamy w obszarze niższych emocji.

    pzdr
    ian