  • 1. Data: 2010-12-13 08:49:53
    Temat: Open Online - "spóźnione" potwierdzenie lokaty na start
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Dostałem dzisiaj maila z potwierdzeniem lokaty na start założonej...
    15.10! Data wygenerowania PDF-a jest dzisiejsza, ale wpisane tam
    "aktualne" saldo lokaty przedstawia stan na 3.11. Nawet nie wiem, z czym
    powiązać tę datę, ponieważ moje ostatnie logowanie było znaczenie później.

  • 2. Data: 2010-12-13 08:51:12
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 13.12.2010 09:49, XYZ wrote:
    > Dostałem dzisiaj maila z potwierdzeniem lokaty na start założonej...
    Podobnie jak luc miałem na myśli Getin Online.