  • 1. Data: 2010-03-01 11:41:33
    Temat: Open finance w dół ???
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Getin od dzisiaj pojechał bardzo w dól z oprocentowaniem lokat. Należy się
    spodziewać zdecydowanej jazdy w dół od 3 marca na optymalnych w Open.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-03-01 11:56:11
    Temat: Re: Open finance w dół ???
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wiatrak" news:hmg8ss$525$1@node1.news.atman.pl

    > Getin od dzisiaj pojechał bardzo w dól z oprocentowaniem lokat. Należy się
    > spodziewać zdecydowanej jazdy w dół od 3 marca na optymalnych w Open.

    Nie ma reguły.
    Getin już wykonał kilka obniżek a OF nadal trwa(ł) przy swojej ofercie.
    Oczywiście nie oznacza to, że 4 marca obecna oferta lokat na nowo zostanie
    przedłużona o kilka dni. Weźmy również pod uwagę, że zielony nie ma w swojej
    ofercie lokaty antybelkowych.
    Biorę jednak panującą sytuację na rynku lokat za dobry znak - OF nie jest
    już jednym podmiotem, który oferuje antybelki, które można założyć bez
    wychodzenia z domu. Czy strzelą sobie w stopę obniżką kiedy Meritum daje
    ciut więcej niż oni (dla mnie szczególnie ważne bo najczęściej pakuję kasę
    na okres od 6 do 12 miesięcy) więc... o taką głupotę w rozwalaniu dobrej
    oferty a'la getin bank raczej ich nie posądzam. A nawet jeżeli "desant" z
    getinu ma coś do gadania w przypadku ofert w OF to wierzę, że go spacyfikują
    i doprowadzą do tego, że zapanuje na powrót normalność.
    Pamiętajmy, że OF w swojej historii lokat zakładanych przez net miało okres
    biedny, który trwał z jakiś miesiąc. Po tym czasie przyszło przebudzenie i
    na nowo zaczęli brylować.
    Jak będzie teraz - niestety nie mam pojęcia (oby dobrze). Na pewno chyba
    biorą pod uwagę, że wielu ich klientów to mobilne jednostki, które nie będą
    sobie tyłka zawracać sentymentami bo na nie nie ma miejsca w tej zabawie,
    tym samym jeżeli obniżą % na lokatach a konkurencja to wykorzysta (np.
    meritum zachowa % na niezmienionym poziomie) to prędzej czy później mogą się
    spodziewać odpływu gotówki.
    Dla mnie osobiście gorący okres dopiero nastaje - ciekawi mnie co zaoferują
    w kwietniu. Jeżeli będzie posucha w postaci kiepskiego % na lokaty 12
    miesięczne/6 miesięczne to kilkadziesiąt klocków poszuka sobie innego
    miejsca :)

  • 3. Data: 2010-03-01 13:47:11
    Od: SERG <m...@p...fm>

    jest teraz FM Bank :)

  • 4. Data: 2010-03-01 13:59:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SERG" hmgggv$ft0$...@n...onet.pl

    > jest teraz FM Bank :)

    Jest, ale chyba mało daje. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-03-01 14:16:06
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > "SERG" hmgggv$ft0$...@n...onet.pl

    > Jest, ale chyba mało daje. :)

    Jak 5,75% na lokacie z dzienną kapitalizacją to dla Ciebie mało to,
    gdzie dają dużo?

  • 6. Data: 2010-03-01 14:16:41
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jest, ale chyba mało daje. :)

    Mało? Więcej niż Meritum. A może widzisz jakiś haczyk w tabeli opłat?

    Oczywiście rozumiem, o co Ci chodzi - optymalizator jeden się znalazł... ;-)

  • 7. Data: 2010-03-01 14:17:21
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > "SERG" hmgggv$ft0$...@n...onet.pl

    > Jest, ale chyba mało daje. :)

    Jak 5,72% na lokacie z dzienna kapitalizacją to mało, to gdzie dają dużo?

  • 8. Data: 2010-03-01 14:23:59
    Od: " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jak 5,72% na lokacie z dzienna kapitalizacją to mało, to gdzie dają dużo?

    W Polbanku? ;-)

  • 9. Data: 2010-03-01 15:25:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SERG" hmgi9h$l5d$...@n...onet.pl

    > Jak 5,72% na lokacie z dzienna kapitalizacją to mało, to gdzie dają dużo?

    A, w takim, razie przepraszam. Zrozumiałem, że daje zdecydowanie mniej.
    W takim razie może i ja udam się do FM...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2010-03-01 17:33:42
    Od: SERG <m...@p...fm>

    > A, w takim, razie przepraszam. Zrozumiałem, że daje zdecydowanie mniej.
    > W takim razie może i ja udam się do FM...

    Jeżeli OF zejdzie na psy to podejrzewam, że nie tylko Ty i ja udamy się
    do FM.