  • 1. Data: 2011-08-17 15:46:42
    Temat: OpenFinanse i ich doradztwo
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam 2 lata temu z zona poszlismy po doradztwo do fachowcow z
    OpenFinansa, doradzono nam by ulokowac kapital w ubezpieczenie Kurs na
    zysk II w TU Europa - 0% strat ale mozliwe ogromne zyski, ok zgodzilismy
    sie po 2 latach oszczedzania i wydaniu 200 zl prowizji dla "speca"
    zarobilismy > 100 zł przy kapitale 10 tys zł.

    No rzesz k...wa jego mać tak się dać wydymać, odradzam od razu tego typu
    wynalazki łepek za doradztwo w ciągu 10 min zarobił więcej niż my
    oszczędzając przez 2 lata

    gregor

  • 2. Data: 2011-08-17 15:58:01
    Temat: Re: OpenFinanse i ich doradztwo
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-08-17 17:46, gregor pisze:
> [...]
    >
    > No rzesz k...wa jego mać tak się dać wydymać, odradzam od razu tego typu
    > wynalazki łepek za doradztwo w ciągu 10 min zarobił więcej niż my

    Pociesz się, że miałeś w tym czasie to "ubezpieczenie". Gdyby "zaszło
    zdarzenie" i szlag by Cię trafił, to żona miałaby nieco większy zysk.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-08-17 16:03:18
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-08-17 17:58, Maruda pisze:

    > Pociesz się, że miałeś w tym czasie to "ubezpieczenie". Gdyby "zaszło
    > zdarzenie" i szlag by Cię trafił, to żona miałaby nieco większy zysk.

    Tak dostałaby aż 0,1% - majątek nie wiem czy by wiedziała co zrobić z
    całymi 10 złotymi po mężu (+ oczywiście wkład do zwrotu)

    gregor

  • 4. Data: 2011-08-17 16:15:37
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak dostałaby aż 0,1% - majątek nie wiem czy by wiedziała co zrobić z
    > całymi 10 złotymi po mężu (+ oczywiście wkład do zwrotu)

    Tutaj z powodu jednego grosza miewamy wątki po 20 postów, a Ty tak szastasz
    dychami. :D

  • 5. Data: 2011-08-17 18:02:33
    Od: n...@p...onet.pl

    gregor wrote:

> [...]
    >
    > No rzesz k...wa jego mać tak się dać wydymać, odradzam od razu tego typu
    > wynalazki łepek za doradztwo w ciągu 10 min zarobił więcej niż my

    Prowizja była pobierana z kwoty 10tys? Czy może swoją drogą te 200zł mu do
    rączki włożyłeś?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-08-17 18:10:12
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2011-08-17 20:02, n...@p...onet.pl pisze:

    > Prowizja była pobierana z kwoty 10tys? Czy może swoją drogą te 200zł mu do
    > rączki włożyłeś?

    Nie od kwoty 2,5% w sumie 250 zl prowizji, zysk wyszedl ok 357 zl
    (odejmujac prowizje 250 - wychodzi mi 107 zl na 2 lata)
    tj. ~1% rocznie, czyli udupilem uwzgledniajac inflacje jakies 700 zl na
    wspaniałym doradztwie szpeców od wciskania ciemnoty z OpenFinansa

    nie polecam bandytów

    gregor

  • 7. Data: 2011-08-17 19:47:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-08-17 20:10, gregor wrote:
> [...]
    > tj. ~1% rocznie, czyli udupilem uwzgledniajac inflacje jakies 700 zl na
    > wspaniałym doradztwie szpeców od wciskania ciemnoty z OpenFinansa

    Przesadzasz. Sila Cie zaciagali i kazali podpisywac? Moze zle
    wytlumaczyl, ze to jest struktura - masz gwarancje kapitalu
    (nominalnego) i jakas szanse na zysk.
    Jak chcesz miec pewny zysk to zakladasz lokate lub kupujesz obligacje.
    Wszystko inne - to ryzyko...

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 8. Data: 2011-08-17 19:56:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4e4c1ad1$...@n...home.net.pl...

    > [...] lub kupujesz obligacje. Wszystko inne - to ryzyko...

    Nie ma co, dobrze napisane. :D

  • 9. Data: 2011-08-17 20:03:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > tj. ~1% rocznie, czyli udupilem uwzgledniajac inflacje jakies 700 zl na
    > wspaniałym doradztwie szpeców od wciskania ciemnoty z OpenFinansa

    kolejny ciemny klient, który podpisał coś czego nie zrozumiał, następnym
    razem dobrze się zastanów zanim cokolwiek podpiszesz, a na przyszłość
    polecam lokaty bankowe ze STAŁYM oprocentowaniem!

    po zapadnięciu depozytu nie będzie zaskoczenia!
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2011-08-18 20:20:07
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <p...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:4e4c1ad1$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > szanse na zysk.
    > Jak chcesz miec pewny zysk to zakladasz lokate lub kupujesz obligacje.

    rozumiem ze obligacje SP - czy zagwarantujesz ze sa pozbawione ryzyka w
    100%?
    albo lokaty w banku?

    :)