  • 1. Data: 2003-12-08 17:01:34
    Temat: Opinia bankowa - jaka tresc przykladowa ?
    Od: "Muzyko" <i...@k...info>

    Witam!

    Staram sie o kredyt mieszkaniowy w KB i mam załatwić opinię bankować z banku
    gdzie mam ROR oraz kredyt
    na samochód.

    co mogą napisać w takim dokumencie ? szczególnie interesuje mnie - jakie
    informacje napiszą o kredycie samochodowym ?

    pozd

    Tygrys

  • 2. Data: 2003-12-09 06:28:57
    Temat: Re: Opinia bankowa - jaka tresc przykladowa ?
    Od: TreXerT <p...@p...pl>

    Użytkownik Muzyko napisał:
> [...]
    >
    > co mogą napisać w takim dokumencie ? szczególnie interesuje mnie - jakie
    > informacje napiszą o kredycie samochodowym ?

    Wystarczy jedno zdanie o opinię nt.kredytu nr.xxxxx.W opinii napiszą,czy
    spłacasz go w terminie (harmonogram spłat kredytu).Co do ROR to tak
    samo,napiszą czy nie przekraczasz wyznaczonych umową limitów wypłat z
    konta.Jeśli jest coś nie tak,to "klapa",będzie raczej ciężko o inny
    kredyt.Pozdrawiam.