  • 1. Data: 2003-01-10 11:53:24
    Temat: Oplata z KB Karte
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Szanowni Państwo

    Pragniemy Państwa poinformować, że z dniem 1 stycznia 2003 r. do
    'Taryfy prowizji i opłat Kredyt Banku S.A.' zostaną wprowadzone
    następujące opłaty związane z obsługą rachunków za pośrednictwem KB24:
    - opłata za wydanie KB Karty - 5,00 zł. (nie dotyczy pierwszej KB
    Karty wydanej danej osobie)
    - opłata za wymianę KB Karty - 5,00 zł.

    Hmm - czyzbyscie tak zacxzeli ja wymieniac masowo?? :) P.S. Nie za
    bardzo mi sie podoba to - bo jak sam tego doswiadczylem dosc latwo ja
    zablokowac...

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow