  • 1. Data: 2002-05-18 13:47:34
    Temat: Opłata za połączenie
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    Może to NTG, ale...

    Na mojej VC BZ WBK jest napisane coś takiego:

    "Centrum Kart BZ WBK S.A.
    (...)
    tel. 0 800 666 056 koszt - 35 gr/min połączenia brutto"

    No i co to oznacza? Przecież połączenia z 0800 mają być całkowicie
    bezpłatne.

    Pozdro
    MAX

  • 2. Data: 2002-05-18 14:06:53
    Temat: Re: Opłata za połączenie
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 May 2002 15:47:34 +0200,
    osoba podpisana: MAX <m...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Może to NTG, ale...
    >
    > Na mojej VC BZ WBK jest napisane coś takiego:
    >
    > "Centrum Kart BZ WBK S.A.
    > (...)
    > tel. 0 800 666 056 koszt - 35 gr/min połączenia brutto"
    Na pewno 0_800_ ? A nie 801 ?

    KJ

    --
    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 3. Data: 2002-05-18 14:55:00
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

> [...]
    > tel. 0 800 666 056 koszt - 35 gr/min połączenia brutto"
    >
    > No i co to oznacza? Przecież połączenia z 0800 mają być całkowicie

    Hm... mam tak samo kurcze, na poczatku jest jeszcze lokalny numer
    poznanski (i dla tego numeru dla mnie polaczenie kosztuej faktycznie
    35 gr za impuls) ale obok jest 0-800... moze sie pomylili i to jest
    0-801 ?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2002-05-18 14:58:37
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Wilczek" <w...@i...com> wrote in message

> [...]
    > poznanski (i dla tego numeru dla mnie polaczenie kosztuej faktycznie
    > 35 gr za impuls) ale obok jest 0-800... moze sie pomylili i to jest

    Podali zły numer telefonu dla zastrzeżenia karty?

    MAX

  • 5. Data: 2002-05-18 14:59:28
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Na pewno 0_800_ ? A nie 801 ?

    Na 100 %.

    MAX

  • 6. Data: 2002-05-18 15:31:19
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    MAX <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
    > tel. 0 800 666 056 koszt - 35 gr/min połączenia brutto"
    >
    > No i co to oznacza? Przecież połączenia z 0800 mają być całkowicie

    Gdzieś się pomylili, jak to BZWBK, na WWW jest 0 801:

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/25600

    Centrum Kart
    61-846 Poznań
    ul. Strzelecka 49
    tel.: 0 800 161 054
    (24h, połączenie bezpłatne)
    tel.: (48) (61) 856 53 26
    (24h, połączenie odpłatne)
    fax: (48) (61) 856 53 67 (24h)
    karty debetowe tel. 0 801 666 056
    karty kredytowe tel. 0 801 655 555
    karty złote tel. 0 801 600 000

    Na moich wyciągach kilka lat był podawany stary numer telefonu do
    oddziału (6-cyfrowy po przejściu na 7-cyfrowe). Wielokrotnie zwracałem
    uwagę, dziękowali, ale nic się nie zmieniło.

  • 7. Data: 2002-05-18 15:38:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > tel. 0 800 666 056 koszt - 35 gr/min połączenia brutto"

    Dla klientów korzystających z kart płatniczych:

    a.. debetowych:

    Linia ulgowa 0801 666 056* oraz numer pełnopłatny 0 / prefix/ 61 856 53 26/
    8565 480,

    a.. kredytowych (standardowych):

    Linia ulgowa 0801 655 555* oraz numer pełnopłatny 0 / prefix/ 61 856 54 55

    a.. kredytowych GOLD

    Linia ulgowa 0801 600 000* oraz numer pełnopłatny 0 / prefix/ 61 856 54 60

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/33467

  • 8. Data: 2002-05-18 20:45:19
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Na 100 %.

    Potwierdzam, ze na pewno jest 0-800 na karcie...
    Swoja droga jak zauwazysz zaginiecie to sie dzowni
    od razu z komorki wiec i tak na pelnoplatny...

  • 9. Data: 2002-05-19 12:41:12
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
    > Potwierdzam, ze na pewno jest 0-800 na karcie...
    > Swoja droga jak zauwazysz zaginiecie to sie dzowni
    > od razu z komorki wiec i tak na pelnoplatny...

    hehe, jak numer jest na karcie i ja Tobie ukradna to niby jak zadzwonisz nie
    majac numeru? ;)

  • 10. Data: 2002-05-19 16:20:24
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > hehe, jak numer jest na karcie i ja Tobie ukradna to niby jak zadzwonisz nie
    > majac numeru? ;)

    mam zapisane w telefonie numery dla wszystkich kart jakie posiadam :-)
    do tego jeszcze na kartce w domu i w portfelu