  • 1. Data: 2008-10-22 17:16:22
    Temat: Oprocentowanie KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Wlasnie otworzylem swoj pierwszy wyciag do KK Fortisa. Wyciag wyglada
    normalnie, ale zaskoczylo mnie oprocentowanie. Nie mialem potrzeby nigdy
    korzystac z kredytu oprocentowanego na KK, wiec nie sprawdzalem przed
    uzyskaniem karty jakie jest oprocentowanie, a tu na wyciagu - 12,99%.
    Mam wrazenie, ze to najnizsze oprocentowanie dla KK, a moze nawet dla
    overdraftu, wiec gdyby ktos potrzebowal skorzystac z kredytu to polecam
    karte Fortisa.

    MK

  • 2. Data: 2008-10-22 17:33:22
    Temat: Re: Oprocentowanie KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > Mam wrazenie, ze to najnizsze oprocentowanie dla KK, a moze nawet dla
    > overdraftu, wiec gdyby ktos potrzebowal skorzystac z kredytu to polecam

    W Multibanku jest 9,9% (niby tylko przez rok, ale kto przewidzi jak
    bedzie wygladala bankowosc za rok).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-10-22 18:54:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W Multibanku jest 9,9% (niby tylko przez rok, ale kto przewidzi jak
    > bedzie wygladala bankowosc za rok).

    dokładnie 9,9% ale czy inne banki nie oferują mniej z okazji jakiś tam
    promocji?

    poza tym 9,9% dotyczy "czarnej" kk czy wszystkich w ich ofercie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-10-22 19:00:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-22, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > poza tym 9,9% dotyczy "czarnej" kk czy wszystkich w ich ofercie?

    Tylko "czarnej".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-10-22 19:11:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Tylko "czarnej".

    no to jestem posiadaczem ww., ale z kredytu nie korzystam...więc te 9,9%
    jedynie cieszą moje oczy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-10-22 19:15:08
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-22, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > no to jestem posiadaczem ww., ale z kredytu nie korzystam...więc te 9,9%
    > jedynie cieszą moje oczy ;-)

    Wiesz... KO to oprocentowanie 13.45% . Karta 9.9% i AFAIK brak prowizji
    za wypłaty gotówkowe... ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2008-10-22 19:36:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wiesz... KO to oprocentowanie 13.45% . Karta 9.9% i AFAIK brak prowizji
    > za wypłaty gotówkowe... ;)

    to jest jakieś rozwiązanie jak ktoś potrzebuje gotówki, ale ww. karta od
    drugiego roku jest "mocno" płatna, ZTCP to jakieś 250 zł, a zwalniający
    limit transakcji dość wysoki, poza tym oprocentowanie 9,9% to promocja
    tylko w pierwszym roku...bo nic nie może przecież wiecznie trwać ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-10-22 19:49:51
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-22, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > limit transakcji dość wysoki, poza tym oprocentowanie 9,9% to promocja
    > tylko w pierwszym roku...bo nic nie może przecież wiecznie trwać ;-/

    10 transakcji miesięcznie to wysoki limit?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2008-10-22 19:59:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 10 transakcji miesięcznie to wysoki limit?

    taka opcja również jest? nawet nie wiedziałem...u mnie jest to karta
    "zapasowa" raczej bez opcji przedłużenia na kolejny rok...
    ale muszę przyznać, że jest b.ładna ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-10-22 20:02:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > taka opcja również jest? nawet nie wiedziałem...u mnie jest to karta
    > "zapasowa" raczej bez opcji przedłużenia na kolejny rok...
    > ale muszę przyznać, że jest b.ładna ;-)

    Jest taka opcja w TOiP.

    --
    Mithos