  • 1. Data: 2012-12-04 20:51:08
    Temat: Orange Cash w praktyce - prośba o opinie
    Od: Bankokształciuch <j...@g...com>

    Bardzo proszę o Wasze opinie w sprawie usługi Orange Case i mBank.

    Pani z mLini była bardzo uprzejma, jednak poza informacjami dostępnymi na stronie
    www.mbank.com.pl/orangecash niewiele więcej potrafiła powiedzieć.

    Interesuje mnie przede wszystkim:
    1. Jak karta "wygląda" w serwisie mBanku. Czy jest podłączana do eKonta, czy inaczej.
    Jak sprawdza się jej saldo? Czy jest to coś w rodzaju eKarty?
    2. Czy jeżeli jestem już klientem mBanku, to czy będę miał nowy identyfikator do
    logowania dla Orange Cash, czy mogę usługę powiązać z obecnym identyfikatorem.
    3. Czy mieliście jakieś problemy w płatnościach?
    4. Czy jest jakaś opłata dodatkowa za kartę SIM Orange Cash?

    Za wszystkie opinie z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2012-12-05 21:30:21
    Temat: Re: Orange Cash w praktyce - prośba o opinie
    Od: vectra <...@...com>

    1. w serwisie jej nie widać. wchodzisz przez wwww podając nr karty, date
    oraz cv2
    2. nr karty to identyfikator
    3. nie
    4. nowa aktywacja / przedłużenie umowa za 0 pln, inny przypadek zgodnie
    z cennikiem