-
1. Data: 2014-11-05 07:39:15
Temat: Orange Finanse nie chce mi zamknąć konta.
Od: s...@g...com
Hello,
zawarlem przelewem umowe o prowadzenie konta z Orange Finanse. Jednak sie
rozmyslilem i w regulaminowym czasie 14 dni wyslalem odstapienie od tej umowy. No i
sie zaczela jazda. Nie chca mi zamknac konta. Prosze o porade w jaki sposob pozbyc
sie niesfornych upierdliwcow, ktorzy sie sami nie trzymaja regulaminow na podstawie
ktorych zawierane sa umowy z klientami ?
Pzd
Osilek
Dnia 29 października 2014 11:45 Orange Finanse -
Kontakt<k...@o...com.pl> napisał(a):
Szanowny Panie,
informuję, że dyspozycja numer DSO116255530 - Odstąpienie od umowy
została odrzucona. Powodem odrzucenia jestbrak kontaktu telefonicznego w
celu potwierdzenia dyspozycji.
Informuję o możliwości samodzielnego złożenia wybranych dyspozycji
oraz zamówienia dokumentów w serwisie transakcyjnym.
Z poważaniem,
Ewa Siniawska-Mazepus
Konsultant
----------------------------------------------------
------------------------
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
----------------------------------------------------
------------------------
Witam,
prosze o wskazanie punktu regulaminu nakazujacego/zobowiazujacego moja
osobe do telefonicznego potwierdzenia zgloszonej dyspozycji.
Dyspozycja zostala zgloszona pisemnie w regulaminowym przeze mnie terminie,
tak wiec powinna zostac wypelniona przez Bank. Jest to moje oswiadczenie
woli.
W przypadku pozytywnego zalatwienia sprawy informuje, iz zglosze skarge na
Bank do odpowiednich instytucji go nadzarujacych.
Z powazaniem
XXX
----------------------------------------------------
------------------------
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
----------------------------------------------------
------------------------
Szanowna Pani,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
W odpowiedzi na Pani e-mail uprzejmie informuję, że niestety nie ma
możliwości wskazania Pani konkretnego punktu regulaminu, na podstawie
którego jest niezbędne potwierdzenie złożenia dyspozycji drogą
telefoniczną.
Taka jest obecnie obowiązująca procedura banku, dzięki czemu nie ma
możliwości realizacji tej dyspozycji poprzez dostarczenie do banku
dokumentu, który nie został złożony przez prawowitego właściciela
rachunku.
Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się dla Pani kompletne.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu zwrotnego lub w innej
wybranej formie: <http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/>;
Z poważaniem
Patrycja Juźwicka
Biuro Obsługi Klientów
----------------------------------------------------
------------------------
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
----------------------------------------------------
------------------------
Witam,
generalnie jednym z kanalow dostepu jest kontakt mailowy lub forma pisemna.
Jestem niesamowicie ciekaw w jaki sposob chcecie Panstwo przeprowadzic ten proces w
przypadku osoby gluchoniemej.
W zwiazku z powyzszym informuje o zlozeniu skargi do KNF.
Z powazaniem
XXX
-
2. Data: 2014-11-13 11:55:29
Temat: Re: Orange Finanse nie chce mi zamknąć konta.
Od: Zibo <z...@g...com>
Daj znać jak sprawa się potoczyła.