eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 6

  • 1. Data: 2003-07-15 08:06:57
    Temat: [PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Za dzisiejszym PB:
    (http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=AKT&id=241683)

    Inteligo: poślizg to nie nasza wina

    Inteligo, spółka detaliczna PKO BP, jeszcze w tym miesiącu wprowadzi nowe produkty, z
    którymi się spóźnia. To odpowiedź na zarzuty
    właścicieli, którzy nie są zadowoleni z poczynań internetowego banku.

    W Inteligo, spółce PKO BP świadczącej usługi detaliczne wyłącznie kanałami
    elektronicznymi, trwają ostatnie przygotowania do
    wprowadzenia trzech nowych produktów.

    - Jeszcze w lipcu zaoferujemy klientom jednostki uczestnictwa wszystkich funduszy
    Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PKO Credit
    Suisse. W połowie sierpnia wprowadzimy saldo debetowe w koncie, a na przełomie
    września i października kredyt odnawialny - wylicza
    Tomasz Kaźmierowski, prezes Inteligo.

    Przyznaje, że produkty te miały się pojawić w ofercie w pierwszej połowie roku.
    Proces ich wprowadzenie okazał się jednak dłuższy
    niż to założył zarząd spółki w listopadzie ubiegłego roku, czyli zaraz po przejęciu
    Inteligo przez PKO BP.

    Największy w kraju detalista, który liczył na szybszy rozwój Inteligo, jest
    rozczarowany jego postępami. Dlatego ma zamiar
    zdopingować spółkę do wprowadzenia w tym roku przynajmniej produktów kredytowych. To
    plan minimum, a w jego realizacji ma pomóc nowy
    członek zarządu. Posiedzenie rady nadzorczej, podczas którego mają zostać dokonane
    roszady personalne może się odbyć w tym tygodniu,
    jednak nie wyznaczono jeszcze jego terminu.

    - Chcielibyśmy, by była to osoba, która pomoże w szybszej akceptacji nowych produktów
    przez PKO BP - mówi Tomasz Kaźmierowski.

    Zarząd banku - w przeciwieństwie do jego właściciela - twierdzi też, że spółka
    rozwija się w dobrym tempie.

    - Pod koniec 2002 r. założyliśmy, że w pierwszym kwartale 2003 r. pozyskamy 250 tys.
    klientów i 800 mln zł depozytów. Plan obejmował
    przeniesienie do spółki klientów kont internetowych w PKO BP, co nie stało zrobione
    do tej pory. Rozwoju samego Inteligo, i to
    zarówno jeśli chodzi o poziom zysków, jak i przyrost depozytów, jest zgodny z planem
    - mówi Tomasz Kaźmierowski.

    Dodaje, że zgodnie z przyjętą strategią spółka zacznie przynosić zyski w pierwszym
    kwartale przyszłego roku.


    Beata Tomaszkiewicz





  • 2. Data: 2003-07-15 09:06:39
    Temat: Re: [PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Jackowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:bf0cqe$aij$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Za dzisiejszym PB:
    > (http://www.pb.pl/artykul.asp?SEC=AKT&id=241683)
    >
    > Inteligo: poślizg to nie nasza wina

    [cut]

    No tak, teraz się jeszcze zacznijcie kłócić publicznie przez media... Tego
    jeszcze brakowało... :-/

    Czy tylko ja jestem zdegustowany po przeczytaniu tego ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782


  • 3. Data: 2003-07-15 09:32:07
    Temat: Re: [PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Czy tylko ja jestem zdegustowany po przeczytaniu tego ?

    Ale czemu sie dziwisz?
    Sa tarcia na styku duzego banku z mala firma. PKO BP nie chce dac sie
    robic w konia (wysysac pieniedzy ;) i oczekuje wynikow, ktorych
    Inlteigo nie moze od razu dac (chociazby z tego powodu, ze nie oferuje
    kredytow).
    Tylko ciekawi mnie po co ta walka - na zasafdzie PKO BP chce zastapic
    swoimi ludzmi, czy chce "spacyfikowac" stary zespol? (ktory i tak sie
    porozlazil).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci



  • 4. Data: 2003-07-15 09:39:24
    Temat: Re: [PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bf0hfh$t7k$1@news.onet.pl...

    > > Czy tylko ja jestem zdegustowany po przeczytaniu tego ?
    >
    > Ale czemu sie dziwisz?

    Może inaczej. Nie dziwię się, ale jestem zdegustowany.
    Bo o ile w kwestii pijaru inteligo zawsze przodowało - inteligo było można
    powiedzieć wzorem, o tyle teraz całe te starania są na cholerę, bo do
    klientów dociera, że są dość poważne kłótnie na najwyższych szczeblach
    PKOBP<->inteligo.

    Do klienta nie docierały jakieśtam negatywne informacje na temat inteligo,
    wszystko było cacy, super i w ogóle najlepsze.

    Za to teraz zarząd PKOBP i inteligo się kłóci. I to nie w swoich gabinetach,
    tylko publicznie, w mediach. A to już znamy z polityki na przykład.

    Na cholerę te informacje wychodzą poza ich gabinety ??? To może zaszkodzić
    tylko samemu projektowi i na nic dobrego nie wyjdzie z tego. Nie mogli
    opracować jakiejś wspólnej koncepcji wychodzenia tych informacji na świat?
    Bo teraz to ewidentna wojna jest - najpierw wypowiedzi PKOBP, że jest źle i
    to z winy inteligo, tydzień później prezez inteligo twierdzi, że jest
    dobrze, a nawet jeśli jest źle, to z winy PKOBP. Nawet jeśli się nie
    zgadzacie - to przed ludźmi - klientami i opinią publiczną bądźcie po jednej
    stronie...

    No ludzie, chcecie ten cały Wasz image wypie*.*ć do śmietnika ?

    > Sa tarcia na styku duzego banku z mala firma. PKO BP nie chce dac sie
    > robic w konia (wysysac pieniedzy ;) i oczekuje wynikow, ktorych
    > Inlteigo nie moze od razu dac (chociazby z tego powodu, ze nie oferuje
    > kredytow).

    Tak, tylko że można to załatwić inaczej.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

    ZANIM ZADASZ PYTANIE --> www.telefon.gsm.pl/faq


  • 5. Data: 2003-07-15 10:38:19
    Temat: Re: [PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Może inaczej. Nie dziwię się, ale jestem zdegustowany.
    > Bo o ile w kwestii pijaru inteligo zawsze przodowało - inteligo było
    > można powiedzieć wzorem, o tyle teraz całe te starania są na
    cholerę,
    > bo do klientów dociera, że są dość poważne kłótnie na najwyższych
    > szczeblach PKOBP<->inteligo.

    to zalezy w czym bylo wzorem (czy raczej w ktorym modelu wg. Gruniga i
    Hunta). Powiedzmy, ze publicity i informowanie opinii publicznej mieli
    wyrobione do perfekcji. Z asymetryczna komunikacja dwustronna
    powiedzmy juz kulalo, a ostatni model to lepiej niz mowic :)



  • 6. Data: 2003-07-15 10:48:12
    Temat: Re: [PB] Inteligo: poślizg to nie nasza wina
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bf0lbo$9kt$1@news.onet.pl...

    > to zalezy w czym bylo wzorem (czy raczej w ktorym modelu wg. Gruniga i
    > Hunta).

    Pozwól, że nie odpowiem. Jam jest informatyk, a nie socjolog. :-)

    > Powiedzmy, ze publicity i informowanie opinii publicznej mieli
    > wyrobione do perfekcji.

    O właśnie o to mi chodziło. :-)

    > Z asymetryczna komunikacja dwustronna
    > powiedzmy juz kulalo, a ostatni model to lepiej niz mowic :)

    Niestety. Tylko czekać, aż PKO będzie opierniczało inteligo na www.pkobp.pl,
    a inteligo będzie najeżdżało PKOBP na www.inteligo.pl. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1