  • 1. Data: 2002-11-04 14:14:47
    Temat: PIN w karcie bankomatowej Inteligo
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    W związku z odpaleniem dwóch tysięcy darmowych bankomatów dla
    Elektronów z inteligo, muszę się przeprosić z tą kartą.
    Tylko żebym to ja pamiętał mój PIN.
    Jeśli go ktoś zna, to niech mi przypomni, a jeśli nie zna, to
    przynajmniej niech podpowie czy Inteligo narzucało PIN, czy nadawało
    się go samemu?
    Jeśli samemu, to może coś mi się uda przypomnieć.
    ;-)

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
> [...]
    > Jeśli go ktoś zna, to niech mi przypomni, a jeśli nie zna, to
    > przynajmniej niech podpowie czy Inteligo narzucało PIN, czy nadawało

    Samemu przez telefon nadałeś.

  • 3. Data: 2002-11-04 14:41:31
    Od: b...@p...onet.pl

    Z PINem do karty Inteligo nie ma żadnego problemu! Jeśli zapomniałeś, to zadzwoń
    na 0800 121 121 i nadaj sobie nowy PIN. Usługa bezpłatna! To jeden z wielkich
    PLUSów tego konta!

  • 4. Data: 2002-11-04 15:21:36
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 4 Nov 2002 15:17:14 +0100, "Robert"
    <m...@w...pl> wrote:

    >org
    >
    >Samemu przez telefon nadałeś.

    EEe, skoro sam nadałem to już wiem czemu nigdzie nie jest zapisany ;-)
    Ale to dobrze, ilość kombinacji do wypróbowania zmniejsza się
    drastycznie.

    THX
> [...]

    > EEe, skoro sam nadałem to już wiem czemu nigdzie nie jest zapisany ;-)
    > Ale to dobrze, ilość kombinacji do wypróbowania zmniejsza się

    Jak to przed chwilą Ci napisano (może nie zauważyłeś albo post nie dotarł do
    Twojego serwera), możesz po prostu za darmo przez telefon nadać nowy PIN.