  • 1. Data: 2005-01-14 15:19:35
    Temat: PKO BP ---> Inteligo
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Witam,

    czy jezeli pieniadze zostaly wplacone w oddziale PKOBP (dzis okolo godz 16)
    na rachunek w Inteligo to sa jakies szanse zeby to dotarlo w dniu
    dzisiejszym jeszcze ?

    Marcin

  • 2. Data: 2005-01-14 15:36:55
    Temat: Re: PKO BP ---> Inteligo
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > czy jezeli pieniadze zostaly wplacone w oddziale PKOBP (dzis okolo godz
    > 16) na rachunek w Inteligo to sa jakies szanse zeby to dotarlo w dniu
    > dzisiejszym jeszcze ?

    Wydaje mi się, że szanse są bliżej 0% aniżeli 100% :(

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-01-14 15:39:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Nowy ----> Marcin napisał(a):

    > czy jezeli pieniadze zostaly wplacone w oddziale PKOBP (dzis okolo godz 16)
    > na rachunek w Inteligo to sa jakies szanse zeby to dotarlo w dniu
    > dzisiejszym jeszcze ?

    Istnieje takie niezerowe prawdopodobieństwo, ale raczej będzie z tym ciężko.

  • 4. Data: 2005-01-14 16:02:28
    Od: "mival" <m...@w...pl>

    > czy jezeli pieniadze zostaly wplacone w oddziale PKOBP (dzis okolo godz
    16)
    > na rachunek w Inteligo to sa jakies szanse zeby to dotarlo w dniu
    > dzisiejszym jeszcze ?

    maaaaaaaaaaarne szanse ...

    ale pogratuluje jakby dotarly dzisiaj ...

  • 5. Data: 2005-01-14 17:18:27
    Od: Circulus V. <b...@n...polbox.com>

    On Fri, 14 Jan 2005 16:19:35 +0100, "Nowy ----> Marcin" <.@.> wrote:

    >czy jezeli pieniadze zostaly wplacone w oddziale PKOBP (dzis okolo godz 16)
    >na rachunek w Inteligo to sa jakies szanse zeby to dotarlo w dniu
    >dzisiejszym jeszcze ?

    Niedawno wpłacałem tuż przed 17 (a o 17.00 zamykali oddział, mała
    miejscowość) i pieniądze były wieczorem na koncie.

    Pozdrawiam, Bogdan.

  • 6. Data: 2005-01-14 18:43:59
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Circulus V. wrote:

    > Niedawno wpłacałem tuż przed 17 (a o 17.00 zamykali oddział, mała
    > miejscowość) i pieniądze były wieczorem na koncie.

    no niestety jeszcze nie dotarly (godz 19,43). Moze wplacales na to PKO
    Inteligo ?

    Marcin

  • 7. Data: 2005-01-14 18:47:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Nowy ----> Marcin napisał(a):

    > no niestety jeszcze nie dotarly (godz 19,43). Moze wplacales na to PKO
    > Inteligo ?

    Nie ma takiego konta. To jedynie elektroniczne kanały dostępu do
    zwykłego konta przecież.

  • 8. Data: 2005-01-14 19:44:50
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-01-14 16:19, Użytkownik Nowy ----> Marcin napisał :

    > Witam,
    >
    > czy jezeli pieniadze zostaly wplacone w oddziale PKOBP (dzis okolo godz 16)
    > na rachunek w Inteligo to sa jakies szanse zeby to dotarlo w dniu
    > dzisiejszym jeszcze ?

    Nie.

  • 9. Data: 2005-01-14 20:17:14
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Nie ma takiego konta. To jedynie elektroniczne kanały dostępu do zwykłego
    > konta przecież.

    Nie napisalem ze to konto. Poprostu chodzilo mi o to
    http://www.pkobp.pl/pkointeligo/

    Marcin

  • 10. Data: 2005-01-14 23:04:47
    Od: Circulus <b...@n...polbox.com>

    On Fri, 14 Jan 2005 21:17:14 +0100, "Nowy ----> Marcin" <.@.> wrote:

    >Nie napisalem ze to konto. Poprostu chodzilo mi o to
    >http://www.pkobp.pl/pkointeligo/

    Nie, zwykłe Inteligo. Sam się zdziwiłem, bo wcześniej myślałem że pieniądze
    idą w takim przypadku zwykłym eliksirem, ale jednak tak nie jest. W dodatku
    kasjer przyjmujący wpłatę miał jednak jakiś-tam dostęp do danych rachunku,
    nawet mi powiedział moje nazwisko...