  • 1. Data: 2004-04-21 12:15:55
    Temat: PKO BP KK
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Czy ktos moze mnie oświecić co to jest za pozycja na wyciągu "przejęcie
    odpow. (24 godz)" na kazdym wyciągu z karty kredytowej. "Przyjmność"
    kosztuje 3 zl /m-c. Dodam ze ubezpieczenie spłaty kredytu jest osobno.

    --
    l...@s...pl

  • 2. Data: 2004-04-21 12:37:53
    Temat: Re: PKO BP KK
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "sebol" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos moze mnie oświecić co to jest za pozycja na wyciągu "przejęcie
    > odpow. (24 godz)" na kazdym wyciągu z karty kredytowej. "Przyjmność"
    > kosztuje 3 zl /m-c.

    Ubezpieczenie od nieuprawnionego uzycia karty - obejmuje okres do 24h przed
    zgloszeniem o utracie karty.

    > Dodam ze ubezpieczenie spłaty kredytu jest osobno.

    A to juz jest ubezpieczenie dla banku, na okolicznosc utraty przez ciebie
    zrodla dochodow i niemoznosci splaty zadluzenia.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2004-04-21 15:37:52
    Od: "Adam S" <s...@p...onet.pl>

    sam musiales sie zdecydowac na te ubezpieczenie bo jest one nieobowiazkowe w
    przeciwienstwie do ub.kredytu