  • 1. Data: 2006-12-14 06:46:04
    Temat: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Gdzie wyslac reklamacje w sprawie transakcji, ktorej nie autoryzowalem? Do
    oddzialu prowadzacy rachunek czy jest jakies centrum obslugi kart PKO BP ? Nie
    moge isc do oddzialu, a dzwonic tez drogo.

  • 2. Data: 2006-12-14 07:02:26
    Temat: Re: PKO BP Visa Classic charge - reklamacja
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
    > Nie
    > moge isc do oddzialu, a dzwonic tez drogo.

    na karcie masz numer telefonu. Zadzwoń to ci powiedzą.

  • 3. Data: 2006-12-14 12:43:07
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Na wyciągu karty kredytowej na pewno znajduje się taka inforamcja.
    Ewentualnie na adres, z którego wyciąg został do Ciebie wysłany.

    MARIO

  • 4. Data: 2006-12-14 18:50:19
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Na wyciągu karty kredytowej na pewno znajduje się taka inforamcja.
    > Ewentualnie na adres, z którego wyciąg został do Ciebie wysłany.
    >
    > MARIO

    to nei karta kredytowa, a obciazeniowa. nie ma adresu. dzwonic nie dzwonie, bo u
    mnie roznica czasowa i tam juz spia jak ja nie spie.

  • 5. Data: 2006-12-14 21:01:57
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    kjvirtual napisał(a):

    > to nei karta kredytowa, a obciazeniowa. nie ma adresu. dzwonic nie dzwonie, bo u
    > mnie roznica czasowa i tam juz spia jak ja nie spie.

    Nie ma różnicy czy kredytowa czy obciążeniowa.

    Moim zdaniem - na zdrowy rozsądek - jeśli na wyciągu nie jest
    napisane gdzie należy wysyłać reklamacje to możesz wysłać na
    adres oddziału, który prowadzi Twój rachunek. Pamiętaj, że masz 14
    dni od daty doręczenia wyciągu na złożenie reklamacji. Po tym
    terminie Twoje roszczenia wogóle nie będą rozpatrywane. Liczy się
    data stempla pocztowego, ale lepiej nie zwlekać.

    MARIO

    P.S.: Jak to "nie ma adresu"? To skąd został wysłany wyciąg?

  • 6. Data: 2006-12-14 21:11:34
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Właśnie zajżałem na www PKO BP i:

    - podaję Ci link do regilaminu karty, o której rozmawiamy:
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=regulaminy/grupa=1/
    id_product=000000000000099/zone=-1/section=indy

    - a to przeczytałem w tymże regulaminie:
    "paragraf 26
    W przypadku stwierdzenia niezgodności w otrzymanym zestawieniu
    operacji, Posiadacz ma prawo do zgłoszenia reklamacji w formie
    pisemnej, w oddziale PKO BP SA, w terminie 14 dni od dnia otrzymania
    zestawienia, nie później jednak niż 60 dni od dnia dokonania
    operacji."

    Czyli: wysyłaj do oddziału PKO, który prowadzi Twój rachunek - tak
    jak napisałem w poscie powyżej :-)

    MARIO

  • 7. Data: 2006-12-14 23:55:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > to nei karta kredytowa, a obciazeniowa. nie ma adresu. dzwonic nie
    > dzwonie, bo u
    > mnie roznica czasowa i tam juz spia jak ja nie spie.

    to sobie budzik nastaw.
    i bez jaj. W jakiej to strefie czasowej jest tak, że nie masz szans się
    dodzwonić, po za tym, że ci sie nie chce.