  • 1. Data: 2008-09-08 05:05:37
    Temat: PKO BP Własny Kąt i brak zawiadomień
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam krótkie pytanie do grupowiczów, którzy posiadają kredyt hipoteczny
    "Własny Kąt" w PLN w banku PKO BP, czy otrzymali ostatnie zawiadomienie (po
    drugim kwartale) o wysokości należnych spłat oraz wielkości zadłużenia?

    Ja takiego zawiadomienia nie otrzymałem, także mój współkredytobiorca
    (teściowe) też nie. W tej chwili wpłaciłem drugą ratę w III kwartale w
    wysokości ustalonej na podstawie informacji telefonicznej z oddziału banku,
    który kiedyś mi ten kredyt dał. Ale jest to wszystko około i sama pani mówi,
    żeby zaokrąglać do złotówki w górę. Swoją drogą tyle to ja sam potrafię
    wyliczyć w Excelu w oparciu o stronę banku PKO BP (wskaźnik WIBOR 3M-S jest
    wyliczany co kwartał, raty mam malejące więc zadłużenie spada regularnie co
    miesiąc o stałą kwotę).

    Nie mam konta w PKO BP, teść ma ale bez dostępu przez internet. Ja jestem
    głównym kredytobiorcą. Czy tylko mnie się to przytrafiło? Kredyt spłacam już
    5rok i pierwszy raz coś takiego ma miejsce. A może to jakiś sposób presji by
    założyć u nich konto z dostępem do internetu (taka sugestia padła od
    pracownicy banku)?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 2. Data: 2008-09-08 11:35:04
    Temat: Re: PKO BP Własny Kąt i brak zawiadomień
    Od: o...@g...com

    On 8 Wrz, 06:05, "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Mam krótkie pytanie do grupowiczów, którzy posiadają kredyt hipoteczny
    > "Własny Kąt" w PLN w banku PKO BP, czy otrzymali ostatnie zawiadomienie (po
    > drugim kwartale) o wysokości należnych spłat oraz wielkości zadłużenia?

    Ja tez mam u nich ten kredyt. Zawiadomien o ratach nie dostaje od
    roku. Chory bank!!! Na szczescie mam bankowosc elektroniczna wiec mi
    obojetne. Mysle ze jak ci zalezy to powinines to zglosic do Zwiazku
    Bankow Polskich i do jakiegos nadzoru finansowego...

  • 3. Data: 2008-09-09 15:02:42
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Lopezie!

    W poniedziałek, 8 września 2008, o godz. 07:05:37, napisałeś na temat: "PKO
    BP Własny Kąt i brak zawiadomień"
    Lopez l...@p...onet.pl, news:ga2bqr$odm$1@news.onet.pl

    > Mam krótkie pytanie do grupowiczów, którzy posiadają kredyt hipoteczny
    > "Własny Kąt" w PLN w banku PKO BP, czy otrzymali ostatnie zawiadomienie (po
    > drugim kwartale) o wysokości należnych spłat oraz wielkości zadłużenia?

    Mam podobnie, po prostu dzwonię jak nie przychodzi i przypominam.
    Wtedy zazwyczaj słyszę, że było wysłane ale wyśle ponownie ;)

    Też u nich konta nie mam. Namawiali mnie ale po co mi następne konto jak mam
    Inteligo i BZWBK.

    --
    Hej!
    TZ

    - A kiedy człowiek się urżnie to białe ciałka krwi go bronią. -