  • 1. Data: 2009-04-09 07:02:17
    Temat: PKO BP nadyma PKO BP.....
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    TYM RAZEM OFE RATUJĄ INDEKSY
    http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=
    1&id=619

    "[ ...] Na GPW euforia. Niespodziewanie na warszawski parkiet napłynęły dziś
    duże zlecenia koszykowe kupna akcji dużych firm. Niespodziewanie, bo na
    Zachodzie przeważał kolor czerwony. TO OFE "weszły do gry" - komentują
    analitycy. Pewnie ZUS przekazał OFE kolejna transzę "składek" emerytalnych.
    Najbardziej wzrosły notowania PeKaO SA i PKO BP. Mam pytanie: ile zleceń
    kupna akcji tych banków pochodziło z Bankowy OFE i Pekao OFE??? [...]".

  • 2. Data: 2009-04-09 07:17:23
    Temat: Re: PKO BP nadyma PKO BP.....
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > emerytalnych. Najbardziej wzrosły notowania PeKaO SA i PKO BP. Mam
    > pytanie: ile zleceń kupna akcji tych banków pochodziło z Bankowy OFE i

    Dobre, ale najważniejsze, że mamy hossę!!!
    :-D
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-04-09 07:27:43
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> pisze:

    > Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    1&id=619

    > Dobre, ale najważniejsze, że mamy hossę!!!
    > :-D

    Hossę czy hossinkę?

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Rybom woda, ludziom zgoda.

  • 4. Data: 2009-04-09 09:15:57
    Temat: PKO BP koryguje niesluszne spadki
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    1/ Ktos tu chyba "popisuje sie" niekompetencja bo o ile pamietam to
    OFE z udzialem danego podmiotu nie kupuje akcji swojego "wlasciciela"

    Czyli np. Bankowy nie kupuje PKO BP

    a Pekao OFE Pekao sa (jak z Unicredit -nie wiem)

    2/ PKO BP pod koniec roku bylo warte/wycenione po ok 36 zeta.. Od stycznia
    zwalono (pewnie "Gwiazdor" napisalby- ze Bankowy zwalil !! :-) ) "przy
    okazji" drobnej paniki" zwiazanej z INNYMI BANKAMI. Nawet jak sie potem
    wyjasnilo, ze PKO nie ma problemow z aktywami, ani z zagranicznymi
    wlascicielami to i tak JESZCZE NIE POWROCIL NAWET NA POZIOM Z KONCA 2008 R.

    Jak sie cos pisze (tez cytuje) to czasem warto sprawdzic- chyba, ze chodzi
    o "burze" a nie o sens

    Pogodnych Swiat

    Pozdrowko

    Loser

    +

  • 5. Data: 2009-04-09 09:24:23
    Temat: Re: PKO BP koryguje niesluszne spadki
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Ciao

    I jeszcze

    Czy to OFE Bankowy i Pekao kupowaly "na potege" wczoraj akcje np w Turcji -
    wzrosla prawie 5%, Grecji -4,5 %, Rosji, Czechach, na Wegrzech i jeszcze
    innych krajach regionu ???

    I to oczywiscie "swoje "!!!

    Oj "gwiazdor, gwiazdor" :-(

    Pozdrowko

    Loser

  • 6. Data: 2009-04-09 09:51:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Loser" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ciao
    >
    > 1/ Ktos tu chyba "popisuje sie" niekompetencja bo o ile pamietam to
    > OFE z udzialem danego podmiotu nie kupuje akcji swojego "wlasciciela"

    Może kupić akcje jakiegoś funduszu lub banku inwestycyjnego, a ten już
    legalnie PKOBP

  • 7. Data: 2009-04-09 10:04:20
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > emerytalnych. Najbardziej wzrosły notowania PeKaO SA i PKO BP. Mam
    > pytanie: ile zleceń kupna akcji tych banków pochodziło z Bankowy OFE i

    Hmm... czyli co, zagranice też nasze OFE wyciągnęły do góry, cały świat w
    ogóle poszedł do góry wczoraj bo nasze OFE poszły na zakupy? Wiem, że
    Wielkanoć blisko, ale bez takich jaj ;-)

  • 8. Data: 2009-04-09 10:06:24
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

> [...]
    > R.
    >
    > Jak sie cos pisze (tez cytuje) to czasem warto sprawdzic- chyba, ze chodzi

    Zgoda, ale jednak PKO BP umoczył trochę na Ukrainie co by nie mówić.

    Pogodnych.

  • 9. Data: 2009-04-09 10:39:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 09 Apr 2009 09:17:23 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Dobre, ale najważniejsze, że mamy hossę!!! :-D

    "Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie oblekają tego
    faktu w słowa" ::: Julian Tuwim :::

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2009-04-09 11:26:16
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > "Błogosławieni, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie oblekają tego
    > faktu w słowa" ::: Julian Tuwim :::

    Coś chciałeś powiedzieć?