  • 1. Data: 2009-10-01 06:51:14
    Temat: PKO BP osmieszanie gieldy - tych co dopuscili do kpiny
    Od: k...@p...onet.pl

    proponuje od jutra zaczynac sesje bez ustalania ceny o 9 rano i niech sobie
    kupuja i sprzedaja a kursy wyswietlac dopiero dzien pozniej. Taka zreszta
    zasada jest juz w lotto-ZOBACZCIE-kupujecie prawo poboru do wygranej w loterii
    a po losowaniujuz wiecie czy jestescie milionerami- Fajny zarzadzajacy naszym
    funduszem ktory dzisiaj zakupi za wiele milionow (naszych pieniedzy!) nie majac
    danych co do emisji...hehe, swietnie sie ubawilem nawet nie ta sytuacja ale tym
    ze i KNF i Gielda nie czuje ironii smiesznosci braku wyobrazni.
    kroovka

  • 2. Data: 2009-10-01 07:42:58
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@g...pl>

    dodajmy jeszcze że PKO zostanie wyłączone z indeksu na 1 sesję,
    żenada

    pozdr
    IWSP

  • 3. Data: 2009-10-01 09:46:49
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Ireneusz Wik" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dodajmy jeszcze że PKO zostanie wyłączone z indeksu na 1 sesję,
    > żenada

    Kiedys w wykonaniu Dudy to się nazywało "gamboni"

    --
    marfi

  • 4. Data: 2009-10-01 13:36:20
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ale tym
    > ze i KNF i Gielda nie czuje ironii smiesznosci braku wyobrazni.

    niech mi ktoś wyjaśni dlaczego prospekt i warunki emisji bedą znane po sesji
    na ktorej po raz ostatni mozna nabyć akcje z prawem poboru. Czy to jest
    jakiś "standard" polskiej szmatławej giełdy czy raczej światowe rozwiązanie
    (nie chce mi sie wierzyć). Sobolewski weź mi to wytłumacz...

    george

  • 5. Data: 2009-10-01 13:46:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
    > (nie chce mi sie wierzyć). Sobolewski weź mi to wytłumacz...

    Sobolewski się wypowiadał:
    http://www.pb.pl/a/2009/10/01/Sobolewski_Emisja_PKO_
    BP_profesjonalna

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-10-01 13:47:01
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

> [...]
    > jest jakiś "standard" polskiej szmatławej giełdy czy raczej światowe
    > rozwiązanie (nie chce mi sie wierzyć). Sobolewski weź mi to wytłumacz...

    hue hue, juz rozumiem.
    najważniejsze jest że nikt nic nie wie, czyli spełniony jest podstawowy
    warunek ROWNEGO dostepu do informacji a w tym wypadku jej braku. No ciekawe
    podejscie.. dość twórcze :)

    george

  • 7. Data: 2009-10-01 13:49:35
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    tylko że Sobolewski akurat tutał kłamie. Tutaj temin na decyzje wynosi chyba
    minus 3 godziny...
    no chyba ze GPW wynalazła wehikuł czasu albo ja czegoś nie rozumiem.

    george

  • 8. Data: 2009-10-01 14:48:27
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > warunek ROWNEGO dostepu do informacji a w tym wypadku jej braku. No ciekawe

    Nie slyszalem osobiscie ale przedstawiciel Banku powiedzial, ze tu chodzi o
    dobro banku i ze emisja jest dla dotychczasowych akcjonariuszy, a oni maja
    kupic nowe akcje by nie stracic dotychczasowych procentowych udzialow, a ze
    nie znaja ceny-a po co im jesli tu chodzi o dobro banku w ktory i tak
    inwestuja... i tu kolo sie zamyka

    hehe
    a ze to sa naprzyklad fundusze to co im za roznica z ile kupia jak inwestuja
    na pare lat...nie doslownie ale sadze ze taki byl wydzwiek tej wypowiedzi.

    kroovka

    inny za to prezes funduszu sie wypowiedzial ze mu to...on i tak kupi to co
    inni tez kupia wiec o co chodzi

  • 9. Data: 2009-10-01 15:13:18
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

> [...]
    > chyba minus 3 godziny...
    > no chyba ze GPW wynalazła wehikuł czasu albo ja czegoś nie rozumiem.

    Prawo poboru można sprzedać po przeczytaniu projektu emisyjnego albo ja
    czegoś nie rozumiem.

  • 10. Data: 2009-10-01 18:18:13
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    A ja mysle, ze ci co mieli znac cene to znali i kupili akcje aby dostac
    PP. Najwazniejsze dla kolejnych rzadow jest to aby kolesie sie bogacili,
    a reszte pies bzykal.