  • 1. Data: 2006-09-06 21:54:44
    Temat: PKO/CS AMSS
    Od: Wojciech Pawłowski <W...@w...pl>

    Witam
    Interesuje mnie fundusz PKO/CS Akcji Małych i średnich spółek. Nie wiem
    tylko gdzie można zakupić j.u. na stronie www.pko-cs.pl reklamują się że
    od 8 sierpnia można nabywać j.u. w inteligo. Jedak podpatrzyłem że tam
    nie ma tego funduszu by ko nabyć. Czy może źle szukałem?
    Czy można z serwisu Inteligo zakupić j.u. tego funduszu?

    Na stronie Inteligo nigdzie nie widziałem w cennikach opłat za nabycie
    lub zbycie tego funduszu, ani w ofercie.

    a przy okazji, bo nie mam w Inteligo konta, czy można je założyć bez
    karty VE?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi

    pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-09-07 06:16:27
    Temat: Re: PKO/CS AMSS
    Od: "sumi" <s...@p...onet.pl>

    > Na stronie Inteligo nigdzie nie widziaĹ&#65533;em w cennikach opĹ&#65533;at za
    nabycie
    > lub zbycie tego funduszu, ani w ofercie.

    Z konta Inteligo można zakupić:
    PKO/CREDIT SUISSE Skarbowy - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Obligacji - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Stabilnego Wzrostu - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Zrównoważony - fio
    PKO/CREDIT SUISSE Akcji - fio

    --
    pozdrawiam - Mirek