  • 1. Data: 2002-08-21 10:09:23
    Temat: Re: PKO SA
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    rok temu likwidowalem nich konto.
    Ale jak pamietam - wszystko wiecznie na kserowkach bylo wypelniane, lub
    odrecznie pisalem - potwierdzam odebranie karty nr .....
    Nie zapomne przelewu - kartka A4, slabo widoczne literki itp.

  • 2. Data: 2002-08-21 11:17:28
    Od: s...@i...pl

    Oj, to to to :-))
    Te dyspozycje pisane recznie, urocza niekompetencja i poswiecenie w pracy...
    Ech, lza sie w oku kreci :-) Kiedys gdy zmienil sie regulamin to okazalo sie,
    ze panie w banku o tym wiedza, ale zapomnialy powiadomic o tym klientow.
    To byly czasy... ;-) Potem kazdy nastepny bank byl juz tylko lepszy.

  • 3. Data: 2002-08-21 12:01:22
    Temat: PKO SA
    Od: "MB" <m...@p...onet.pl>

    Witam!!
    Czy we wszystkich oddziałach banku PeKaO SA mają różnego rodzaju formularze
    do wypełnienia np. wniosek o pożyczkę w eurokoncie i inne, które wyglądają
    tak jak by zostały wyjęte ze smietnika albo odwirowane w pralce. Już kilka
    razy załatwiałem różne sprawy w oddziale w Krakowie przy Rynku i za każdym
    razem wszystkie te papierki wyglądają tak okopnie, że nawet napisy, które
    tam są są nieczytelne. Kiedyś przysłali mi listownie jakiś formularz
    wielkości połowy kartki A4, obcięty nożyczkami chyba z wielką fantazją bo
    wyglądało to jak gdyby ktoś chciał wyciąć coś co wygląda jak góry.

    --
    Mariusz