  • 1. Data: 2007-07-19 20:52:14
    Temat: PKO i CRW
    Od: Rajas <r...@i...pl>

    Witam!
    Problem w skrócie:
    - staramy się o kredyt hipoteczny w Millennium
    - żona miała konto w PKO BP z którego nie korzystała od bardzo dawna i
    zapomniała o tym koncie
    - nie było wpłat na to konto, stworzyło się zadłużenie, PKO zamknęło
    rachunek w styczniu, sprawą zajęła się windykacja
    - korespondencja z PKO dochodziła (podejrzewam) na stary nieaktualny
    adres korespondencyjny
    - na adres zameldowania nie było ani 1 pisma
    - z Millenium przyszła odmowa
    - zadłużenie (ok 600zł) natychmiast spłaciliśmy ale żona figuruje w
    BIK od marca 2007

    Czy istnieje możliwość że z windykacji ("CRW" w Swarzędzu) lub z PKO
    dostaniemy pismo które w jakiś sposób wytłumaczy zaistniałą sytuację i
    "obroni" w oczach innego banku?
    Pismo w stylu "spłaciła i nie zalega" nic tu nie pomoże.
    Jak podejść do tematu?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-07-21 19:35:16
    Temat: Re: PKO i CRW
    Od: J Tiptree <JT*@onet.pl>

    Rajas napisał(a):
> [...]
    > "obroni" w oczach innego banku?
    > Pismo w stylu "spłaciła i nie zalega" nic tu nie pomoże.

    Nie pomoże nic.
    Może jedynie czas.

    --
    Tip

  • 3. Data: 2007-07-23 09:54:23
    Od: Rajas <r...@i...pl>

    > Nie pomoże nic.
    > Może jedynie czas.

    Mam precyzyjniejsze dane jednak nie jest to wpis w BIK (bo nie był to
    kredyt tylko przeterminowane zadłużenie na ROR)
    Okazało się że żona ma wpis w BRKN. Minimum 3 m-ce (po złożeniu pisma,
    przy pomyślnych wiatrach) max 5 lat.

    Przy składaniu wniosku o hipoteczny nie byliśmy świadomi o tym
    zadłużeniu i w oczach banku "zatailiśmy" tą informację.

    Czy to nas skreśla w Millenium?

  • 4. Data: 2007-07-24 09:55:41
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 09:54:23 +0000, Rajas napisał(a):

    > Czy to nas skreśla w Millenium?

    Cieżko powiedzieć co analityk powie. Skoro już wiecie co i jak to może
    spróbujcie w innym banku np DBbank, Lukas, BZWBK lub ING.