  • 1. Data: 2004-10-10 21:33:52
    Temat: [PKOBP] Amra mnie natchnął
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Czy myślicie, że na zdjęciach kolejkowiczów pod PKOBP da się coś zarobić
    ;-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    FORTRAN is not a flower but a weed -- it is hardy, occasionally blooms,

  • 2. Data: 2004-10-10 21:38:19
    Temat: Re: [PKOBP] Amra mnie natchnął
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-10 23:33, kiedy Kamil Jonca napisał(a)
    co następuje:
    > Czy myślicie, że na zdjęciach kolejkowiczów pod PKOBP da się coś zarobić
    > ;-)
    >
    > KJ

    Nie sądzę. Jutro stada fotoreporterów sę na kolejki zasadzą.
    Dziennikarzyny polskie już dostały lekkiego rozwolnienia (dzisiaj jeden
    w telewizorze powiedział, że banki jutro otworzą o 5.05, i musieli go
    zaraz poprawiać).
    Tak więc, o ile nie będziesz świadkim scen naprawdę drastycznych, to co
    najwyżej możesz gdzieś we sieci obrazki takie zamieścić, ku naszej i
    innych uciesze

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 3. Data: 2004-10-10 21:47:20
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Kamil Jonca napisał(a):

    > Czy myślicie, że na zdjęciach kolejkowiczów pod PKOBP da się coś zarobić
    > ;-)

    Myślę, że wątpię. Choć jutro z rana biorę aparat i 'troszkę' drobnych na
    inteligo - a może mi się uda. :-)

    Do kolejki wpychać sie nie będę, ale zobaczymy, czy ona jutro rano w
    ogóle będzie jeszcze istnieć...

  • 4. Data: 2004-10-10 21:48:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Do kolejki wpychać sie nie będę, ale zobaczymy, czy ona jutro rano w
    > ogóle będzie jeszcze istnieć...

    PS jakbym się już więcej nie odezwał - znaczy dokonałem żywota przed
    oddziałem :-)

    I pamiętajcie, że zawsze bardzo Was wszystkich lubiłem. :-)

  • 5. Data: 2004-10-10 21:53:05
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czy myślicie, że na zdjęciach kolejkowiczów pod PKOBP da się coś zarobić
    > ;-)

    Ba!
    Oczywiście, ale to zależy od tego KOGO uda Ci się tam sfotografować.
    ;-)