  • 1. Data: 2004-12-28 09:03:58
    Temat: PKOInteligo-Elixir
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Kiedy są sesje elixiru w PKO Inteligo?

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2004-12-28 09:18:42
    Temat: Re: PKOInteligo-Elixir
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Bogusz wrote:
    > Kiedy są sesje elixiru w PKO Inteligo?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Bogusz.

    niech zgadne ze tak samo jak w PKO BP ?? bo to tylko dostep internetowy
    do Superkont i Studenckich w PKO BP.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 3. Data: 2004-12-28 09:37:49
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    GideoN napisał(a):

    > niech zgadne ze tak samo jak w PKO BP ?? bo to tylko dostep internetowy
    > do Superkont i Studenckich w PKO BP.

    Na pierwszy rzut oka tak powinno być, ale z tego co udało mi się
    dowiedzieć z infolinii PKO BP różne oddziały mają różne godziny sesji.
    Pytanie sprowadza się więc w których godzinach ma sesje oddział
    internetowy PKO BP (PKOBP Oddział 18 w Warszawie). Niestety, na
    infolinii nie potrafiła pani podać godzin sesji tego oddziału, zaś do
    samego oddziału nie mogę sie dodzwonić.

    Zatem twoja (ironiczna) odpowiedź dla mnie jest bezwartościowa?

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 4. Data: 2004-12-28 10:40:55
    Od: "Grzegorz" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Bogusz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Kiedy są sesje elixiru w PKO Inteligo?

    ehhh

    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-przele
    wy.htm pkt. numer 8

    --
    z powazaniem
    Grzegorz Bosak

  • 5. Data: 2004-12-28 11:06:12
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    W <news:cqrd7p$4vq$1@news.dialog.net.pl>
    Grzegorz napisał(a):

    > ehhh
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-przele
    wy.htm pkt.
    > numer 8

    PKO Inteligo a inteligo, to dwie różne rzeczy. Czytaj ze
    zrozumieniem.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R >>>
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 6. Data: 2004-12-28 11:25:21
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Bogusz wrote:
    > Zatem twoja (ironiczna) odpowiedź dla mnie jest bezwartościowa?

    Ale przeciez pytales sie o PKO Inteligo a nie o PKOBP Oddział 18 w
    Warszawie. Wiec odpowiedz byla jak najbardziej konkretna...

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 7. Data: 2004-12-28 12:35:28
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > Ale przeciez pytales sie o PKO Inteligo a nie o PKOBP Oddział 18 w
    > Warszawie. Wiec odpowiedz byla jak najbardziej konkretna...

> [...]
    PONOĆ wszystkie przelewy w ramach PKO Inteligo są robione przez 18
    oddział. Ponoć.

    pozdrawiam.

  • 8. Data: 2004-12-28 14:33:13
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Bogusz wrote:
    > Zatem twoja (ironiczna) odpowiedź dla mnie jest bezwartościowa?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Bogusz.

    Odpowiedz nie byla ironiczna, ja poprostu zgadywalem na podstawie
    jakiejs tam ogolnej wiedzy. Jezeli jest inaczej to warto wiedziec,
    natomiast nie zauwazylem roznic w ksiegowaniu przelewow PKO Inteligo a
    PKO Odział. Moze musze sie dokladniej przyjzec.

  • 9. Data: 2004-12-29 09:17:33
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>

    GideoN napisał(a):

> [...]
    > natomiast nie zauwazylem roznic w ksiegowaniu przelewow PKO Inteligo a
    > PKO Odział. Moze musze sie dokladniej przyjzec.

    Źle odczytałem intonację :-) Sorki.

    Z PKOBP uzyskałem sprzeczne informacje, jedni twierdzą, że godziny
    przelewów zależą od oddziału w którym ma się superkonto, inni twierdzą,
    że przelewy zdefiniowane przez internet są obsługiwane przez oddział 18.
    W ogóle ponoć jest różnica pomiędzy przelewem zdefiniowanym w oddziale,
    a zdefiniowanym przez sieć.
    Oczywiście godziny sesji oddziałów są jakąś tajemnicą... nikt nie
    potrafi jasno podać godzin.

    Pozdrawiam.