-
1. Data: 2002-03-08 06:55:04
Temat: PKOkultura.pl
Od: "AMRA" <a...@a...com>
Jerzy Piatek 2002-03-07 Źródło: KOPERNIK.PL
Bank PKO BP uruchomił w internecie serwis PKOkultura.pl. Bank próbuje
skorzystać z nowego medium, aby podkreślić swoją rolę jako mecenasa kultury
narodowej.
Bank PKO BP uruchomił w internecie serwis PKOkultura.pl. Bank próbuje
skorzystać z nowego medium, aby podkreślić swoją rolę jako mecenasa kultury
narodowej. Witryna powstała przy okazji akcji promującej nowy film Jerzego
Antczaka "Chopin - pragnienie miłości", którego wyłącznym sponsorem jest PKO
BP.
"Wspieraliśmy i wspieramy dążenia tych, którzy ratują dziedzictwo narodowe,
odkrywają i upowszechniają wartościowe, często zapomniane skarby kultury" -
mówi Henryka Pieronkiewicz, prezes PKO Bank Polski SA. - "Jako bankowiec
chcę podkreślić, że wydane w sposób "niehandlowy" pieniądze są dobrą
inwestycją: pomagają uratować dla potomnych dzieła bezcenne, bez których nie
istnieje żaden naród. Mamy satysfakcję, że bierzemy udział w czymś, co
dobrze służy Polakom i Polsce".
W serwisie kulturalnym - oprócz informacji o filmie, wywiadów z artystami i
reżyserem - użytkownik znajdzie kalendarium koncertów. To na razie cała
oferta witryny, w przyszłości kontent ma być bardziej urozmaicony i
bogatszy.