  • 1. Data: 2004-01-23 12:00:58
    Temat: PŁACA w McBankach?
    Od: "H." <h...@p...onet.pl>

    Orientuje sie ktos, ile brutto placa za prace w oddzialach popularnych McBankow
    w Polsce? (Lukas, ING, eurobank, Citibank, Millennium, Nordea, Multibank...)

    Chodzi mi o orientacyjne stawki dla stanowiska typu: Doradca Klienta,
    Dysponent/Kasjer, Opiekun Klienta, Asystent - wiadomo o co chodzi, bo to sie
    czesto roznie w bankach nazywa.

    Czy jest to tez zroznicowane pod wzgledem regionu kraju?

  • 2. Data: 2004-01-23 12:14:49
    Temat: Re: PŁACA w McBankach?
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "H." <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Orientuje sie ktos, ile brutto placa za prace w oddzialach popularnych
    McBankow
    > w Polsce? (Lukas, ING, eurobank, Citibank, Millennium, Nordea,
    Multibank...)

    Eurobank, Doradca Klienta, na starcie niewiele ponad 800 PLN na rękę o ile
    dobrze pamiętam.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 3. Data: 2004-01-23 12:31:53
    Od: "H." <h...@p...onet.pl>

    Tak, tez to wiem - dokladnie chyba 852 zl wychodzilo.
    Ale eurobank placi przeciez slabo.

  • 4. Data: 2004-01-23 15:14:21
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Ktoś tu pisał, że jako dyrektor oddziału ING dostaje 4 tys. z czymś.
    Myślę, że doradcy dostają średnio po 1500-1600 zł. W tzw. bardziej prestiżowych
    takich jak CitiBank to chyba wyciągają po 3000.
    Ale to są moje tylko gdybania!

  • 5. Data: 2004-01-23 17:44:40
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    H. <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Orientuje sie ktos, ile brutto placa za prace w oddzialach
    > popularnych McBankow w Polsce? (Lukas, ING, eurobank, Citibank,
    > Millennium, Nordea, Multibank...)

    Millennium, Warszawa - 3 lata temu na start 1850 brutto. Teraz może ze
    2100...?
    Multibank, Warszawa - ok. 1600 netto na start.
    DB24 - ok. 1700 netto.

    Stawki mogą być inne, Millennium znam z własnego doświadczenia a pozostałe
    ze słyszenia.

    Mam nadzieję że pomogłem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 6. Data: 2004-01-23 18:09:03
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    ałabo ale efekty chyba adekwatne - panienki siedzią po marketach i plotkują

  • 7. Data: 2004-01-23 19:00:06
    Od: "waldi" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Chodzi mi o orientacyjne stawki dla stanowiska typu: Doradca Klienta,
    > Dysponent/Kasjer, Opiekun Klienta, Asystent - wiadomo o co chodzi, bo to

    ING - Doradca Klienta - około 2000 do 2500 brutto

    Dysponent/Kasjer - 1600 - 2300 brutto

    Pozdrawiam

    Ślązak

  • 8. Data: 2004-01-23 19:38:46
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    lukas podobno zatrudnia na 1/2 etatu ostatnio, 600 brutto, starsi pracowniy
    podobno sporo wiecej

    pozdr
    Marek

  • 9. Data: 2004-01-23 21:01:43
    Od: "Przemkos" <p...@U...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

    > ałabo ale efekty chyba adekwatne - panienki siedzią po marketach i
    plotkują
    a gdzie Ty mieszkasz, w jakim miescie, ze widzisz te plotkujace panienki???
    myslisz, ze tak latwo jest pracowac na srodku pasazu w hipermarkecie? jesli
    tak uwazasz, to gratuluje!!!
    p.

  • 10. Data: 2004-01-24 08:47:22
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

    > ile
    >
    > ałabo ale efekty chyba adekwatne - panienki siedzią po marketach i
    plotkują

    No cóż, tym, którzy pracują na wysepkach [standach] w galeriach handlowych
    szczerze współczuję. To już zdecydowanie lepiej mają się w boxach [czyli
    takie Millennium z centrum handlowego].

    Jednak w oddziałach pseudomarmurowych i boxach są takie same stawki, które
    są śliśle określone i kandydat poznaje je podczas pierwszej rozmowy
    telefonicznej.