  • 1. Data: 2010-08-31 18:20:40
    Temat: PO nigdy nie stanie po stronie społeczeństwa i przedsiębiorców..
    Od: "jan kowalski" <m...@N...gazeta.pl>

    Pamiętamy niedawną wrzutkę medialną sekretarza Boniego że 'nie będzie wzrostu
    podatków, EWENTUALNIE rząd się zastanawia nad niewielkim wzrostem VATu'?
    Obawiam się że teraz mamy zapowiedź kolejnego łupienia, tym razem 'jedynie'
    użytkowników usług bankowych. Co gorsza, mamy poważne przesłanki, jak ta w/w,
    że owa propozycja 'do przeżycia' niemal na pewno wejdzie w życie.

  • 2. Data: 2010-08-31 18:32:34
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    jan kowalski wrote:

> [...]
    > 'jedynie' użytkowników usług bankowych. Co gorsza, mamy poważne
    > przesłanki, jak ta w/w, że owa propozycja 'do przeżycia' niemal na pewno

    Ja myślę, że te długi co ma Polska to powinni oddać ci, którzy te pieniądze
    zużyli. A Ty co myślisz? Czy myślisz, że nie powinno się ich oddawać wcale?
    Albo może niech te długi spłaci ktoś, za tych co je zużyli? Który pomysł Ci
    się najbardziej podoba? Jeżeli ostatni to podaj kandydatów. Mnie się
    najbardziej podoba ostatni i typuje Tuska z Komorowskim. Myślę, że będziemy
    solidarni.

  • 3. Data: 2010-08-31 19:10:33
    Od: "walter" <w...@o...mars>

    > Myślę, że będziemy solidarni.