  • 1. Data: 2009-04-09 11:13:50
    Temat: POGODNYCH I SPOKOJNYCH ŚWIAT
    Od: "Loser" <l...@g...pl>

    Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie Rodziny
    oraz Przyjaciół

    Życzy

    Loser

  • 2. Data: 2009-04-09 11:27:01
    Temat: Re: POGODNYCH I SPOKOJNYCH ŚWIAT
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Loser pisze:
    > Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    > radosnego, wiosennego nastroju,
    > serdecznych spotkań w gronie Rodziny
    > oraz Przyjaciół

    W święta nie ma notowań, znaczy się będzie spokojnie ;)

    również najlepszego

  • 3. Data: 2009-04-09 12:32:38
    Od: zuk <1...@w...home.pl>

    Loser pisze:
    > Zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych,
> [...]

    Przyłączę się do tych życzeń - wszystkiego dobrego

    Zdzich.

  • 4. Data: 2009-04-09 17:43:50
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    nawzajem!

    wszystkiego dobrego i spokojnych głów - mam nadzieje że dla wszystkich
    grupowiczow radosne to Święta

    --
    Pozdrawiam,
    Z.