  • 1. Data: 2009-03-10 10:51:03
    Temat: POLBANK24 - permanentna awaria?
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,
    W weekend była modyfikacja systemu transakcyjnego Polbank24.
    Niestety od wczoraj system jest w kompletnej rozsypce.
    Czasami uda się zalogować, a nawet wyświetlić niektóre informacje, ale
    najczęściej jest komunikat o pracach serwisowych i prośba o skorzystanie za
    pół godziny. I tak od poniedziałku rana.
    Przelewu zupełnie nie da się wykonać.
    Infolinia nie potrafiła mi powiedzieć czy z powodu awarii Polbanku24 zwrócą,
    albo nie pobiorą kasy za przelew zlecany przez Infolinię. Poradzili mi
    jedynie żeby złożyć reklamacje po wykonaniu przelewu przez infolinię o zwrot
    opłat.
    Czy ktoś ma może informacje kiedy sytuacja się unormuje?
    Albo może ktoś ćwiczył reklamację kosztów operacji wykonywanych przez
    infolinię?
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 2. Data: 2009-03-10 11:15:32
    Temat: Re: POLBANK24 - permanentna awaria?
    Od: k...@o...pl

    On 10 Mar, 11:51, "Bartnick" <a...@S...onet.pl> wrote:

    > Czy ktoś ma może informacje kiedy sytuacja się unormuje?
    Sądzę, że tego to nawet oni nie wiedzą.
    system widać padł poważnie i mają wielkie problemy, więc lepiej
    założyć, że na razie działać nie będzie i wszystkie pilne sprawy
    załatwiać inaczej lub z innego banku.

  • 3. Data: 2009-03-10 11:35:18
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    k...@o...pl napisał(a):

> [...]

    Jest info, po zalogowaniu, o awarii chwilowej.

  • 4. Data: 2009-03-10 11:38:31
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    Zbigniew Demidowicz <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jest info, po zalogowaniu, o awarii chwilowej.

    Upsss.. przepraszam, to dotyczy Banku Pocztowego :(

  • 5. Data: 2009-03-10 12:41:20
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Bartnick <a...@S...onet.pl> napisał(a):
    > W weekend była modyfikacja systemu transakcyjnego Polbank24.
    > Niestety od wczoraj system jest w kompletnej rozsypce.

    Działa, ale na pół gwizdka. I ze starym layoutem.

    --
    Sinus

  • 6. Data: 2009-03-10 14:33:15
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Świetna jest ta ich angielszczyzna:
    Polbank24 are current not available. Please try in half hour.

    In advance we apologize for any inconvenience.

  • 7. Data: 2009-03-10 19:18:08
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Bartnick napisal:
> [...]
    > najczęściej jest komunikat o pracach serwisowych i prośba o skorzystanie
    > za pół godziny. I tak od poniedziałku rana.

    Sprobuj z samego rana. Mnie dzis rano (przed 7) udalo sie odwolac i
    zainstalowac certyfikat, a potem puscic dwa przelewy.
    W poniedzialek przez caly dzien tez nie dalem rady nic zrobic.
    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2009-03-10 20:37:13
    Od: "Mariusz " <m...@W...gazeta.pl>

    Wy używacie tego pseudo-banczku dla przekory, czy po prostu uwielbiacie ryzyko
    i wieczne lanie cieplym moczem na klientów? Są o wiele lepsze banki niż to
    coś, a te ich procenciki nie są warte tego jak ten banczek (to nie jest bank
    wg polskiego prawa) traktuje klientów.

  • 9. Data: 2009-03-10 22:04:52
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Dnia Tue, 10 Mar 2009 20:37:13 +0000 (UTC), Mariusz napisał(a):

> [...]
    > coś, a te ich procenciki nie są warte tego jak ten banczek (to nie jest bank

    Ja jakiś czas temu założyłem tam konto właśnie głównie dla procencików :-)
    i darmowej obsługi bankomatów Euronetu - jako konto zapasowe.

    Otworzyłem w piątek późnym popołudniem (1700). Wszystko ładnie, pięknie.
    Uprzejma Pani powiedziała, że konto internetowe powinno być aktywne w ciągu
    2h. Gdy późnym wieczorem sobie o tym przypomniałem i zacząłem sprawdzać jak
    to wszystko wygląda. Pomijając PeeReLowy interfejs (w dobie Web2.0 ;-)) gdy
    już udało mi się zalogować. Po drodze były jeszcze: "Serwer jest
    niedostępny.", "Przepraszamy, aktualizacja systemu." i tego typu, to w
    chwili gdy zgłosił mi się standardowy ekran serwera aplikacyjnego Oracle to
    się załamałem :-). Naprawdę, nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać.

    Decyzja była natychmiastowa z najbliższym terminem realizacji -
    poniedziałek. Pani która mnie akurat obsługiwała oczywiście nawet się nie
    zdziwiła :-).

    Tak już poza konkursem, to czy wiecie może kto dla nich to pisze (jaka
    firma)?

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 10. Data: 2009-03-10 22:10:13
    Od: k...@o...pl

    On 10 Mar, 23:04, Michał <n...@n...pl> wrote:

    > Tak już poza konkursem, to czy wiecie może kto dla nich to pisze (jaka
    > firma)?
    Pewnie oszczędzają i nie robi tego firma zewnętrzna, tylko jakas grupa
    pracowników której podstawowe obowiązki są zupelnie inne a system
    internetowy tylko przy okazji:)