  • 41. Data: 2010-02-19 14:46:18
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r / kroovka/ plan to 100%z/
    Od: k...@p...onet.pl

    Teraz bedzie byc moze PP na EEX a potem GPW zamiast kulawego-nie se swej winy -
    NewConnect.

    Alchemia czy Immo - nie, to oryginalny polski produkt a i patent a i frajda z
    sukcesu bedzie moja ale tez Twoja. Tak , twoja ale trzeba choc raz
    wyslac ...kupon:-)

    kroovka a'la zlota rybka, nie z Drozka-ktory jednak byl slepy i gluchy na
    porady, ale z naszych nizin.

  • 42. Data: 2010-02-19 15:51:26
    Od: <z...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > wyslac ...kupon:-)
    >
    > kroovka a'la zlota rybka, nie z Drozka-ktory jednak byl slepy i gluchy na

    Kroovka czy już sprzedałeś EEX i dlatego tak spada?
    Te puszczanie newsów takich enigmatycznych o EEX jak kurs rósł to taka
    piramida finansowa żerowanie na chciwości i braku rozsądku żółtodziobów.
    Rozumiem że na szczycie kroovka z twojej strony była dystrybucja na EEX?
    Już wiem jaka będzie twoja odpowiedź hi hi hi.

  • 43. Data: 2010-02-27 16:34:34
    Od: "roman ban" <r...@N...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

    > PORTFEL NA 2010 ROK
    >
    > - plan to 100% zysku w skali roku
    > - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    >
    > CENTROZAP------cena zakupu 0,49
    > EKOEXPORT-------------------1,77 zl
    > GRUPA PSW-------------------1,00 zl
    > IMPEXMETAL------------------2,48 zl
    > ORCOGROUP------------------26,15 zl
    > TECHMEX--------------------1,48 zl.
    >
    > kroowka

    kroovka alchemiczna sie niesprawdzila -to fakt -jak trawa na lace wyschla -
    tylko najmocniejsze
    kroovki ze stada przezyly -(takie prawo natury )
    Powiem tak : zakladajac stope zwrotu + 100 % twojego portfela -w przypadku
    np. -20 % straty
    to i tak zaslugujesz na szacunek (pomijajac fakt moich watpliwasci w roku
    poczatek 2007 )
    Motto ; nie spekuluj -tylko --INVEST
    mamy tez starego zgreda watku Skyppy ,przezyl susze i pasie sie,oby nam
    trawka smakowala -
    martwia mnie zapowiedzi meteorologow o nadchodzacej suszy .
    Ale wiatry sie zmieniaja
    serdecznie pozdrawiam
    roman.b

  • 44. Data: 2010-02-28 14:51:48
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +31,48%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,46== -6,12%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  4,00== +125,99%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  1,09== +9,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  2,68== +8,06%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 28,43== +8,72%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  2,12== +43,24%

    ZYSK NETTO    +31,48%, na razie planowo....(WYNIK po 2 miesiach)

    Na wejsciu rowne wagi wszystkich spolek

    kroovka

    Eko musi dac do konca lutego 150% zysku bo inne spolki maja fochy.
    Teraz bedzie jazda na EEX na PP mozna sadzic i na ponad 80% - sadze wzroscie
    zyskow netto. Na kurs to da przelozenie w stosunku do ceny 3,90///latwo
    policzyc...na koniec roku ponad 7 zlotych co da w portfelu 295% i mi to
    wystarczy dla realizacji zalozen rocznego, niezmiennego w skladzie, portfela;
    mimo usmiechow zyczliwej widowni.

    Dziekuje Romanowi za mile slowa

  • 45. Data: 2010-02-28 15:08:41
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > trawka smakowala -
    > martwia mnie zapowiedzi meteorologow o nadchodzacej suszy .

    Wiesz Roman,

    Czasami mijamy sie na ulicy,
    w twoim miescie lub w stolicy,

    starych kumpli wspominamy
    Investiwac zgodnie z rynkiem polecamy.

    Eko Export bez dwu zdan
    do portfela szybko wstaw;

    nie pisz, ze czas burzy, suszy, znoju
    nie sprzyja dojsciu do wodopoju,

    Eko Expoport tobie sprzyja
    kup go i nie rozdziawiaj ...yja.

    Zartuje z tym "ostatnim slowem",
    ale bylo mi potrzebne do ulubionego
    rymu czestochowskiego.

    Wiem ze Stany to twoj rewir
    ale z EEX tez zdobedziesz tam szlify.
    Nie napisz mi, ze moze spadnie 8%
    lub, ze kupisz w tydzien potem,
    punkt zaczepienia lassa nie gra teraz!! roli
    zyski zetniesz przed kazdym nowym rozpoczeciem jesieni,
    do roku 2015 ....NIE! raczej sam doczekaj i ocen.

    kroovka

  • 46. Data: 2010-03-22 17:39:44
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +48,14%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,51== +4,08%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  6,13== +246,33%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  0,82== -18,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  3,27== +31,85%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 29,22== +11,74%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,67== +12,84%

    ZYSK NETTO    +48,14%, na razie planowo....(WYNIK po 3 miesiach)

  • 47. Data: 2010-03-23 14:38:35
    Od: k...@p...onet.pl

    MOTTO:
    obecna cena na NC to preludium do rynku gieldy z WIG 80.

    Fundusze a i zachodni odbiorcy MIKROSFERY chetnie wezma odpowiedzialnosc za
    spolke EKO. Eksportujac czy Importujac surowiec i tez uszlachetniajac go pod
    indywidualne potrzeby po kolejnych wzmiankowanych raportach, i przejmujac
    okoliczne finskie czy inne podmioty chalupniczo przerabiajace odpady po
    elektrowniach, ale przygotowuujace jednak swietny tani surowiec dla polskiej
    firmy uzyskamy dominanta o wycenie ponad 100 mln zlotych juz za niecaly rok.

    Oczywiscie nie obedzie sie bez jakies korekty po 10 czy 15 % i po wzrostach po
    nowym juz podpisanym kontrakcie o kolejne 30%, nie kazdy to lubi-ja tez wole
    15% wzrost dwa razy a nie 30% wzrost, raz na kwartal...

    kroovka

  • 48. Data: 2010-03-23 22:07:46
    Od: leo leo <o...@g...com>

    Bardzo lubie czytac twoje wpisy i szacun za cierpliwosc ze tu piszesz
    mimo durnych wpisow innych uzytkownikow co do twojej osoby, eko
    slusznie trafiony, ale jak to sie stalo ze przeoczyles Amice... ?

  • 49. Data: 2010-04-06 22:33:40
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +52,11%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,50== +2,04%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  6,20== +250,28%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  0,73==      -27,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  4,07== +64,11%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 28,52== +9,06%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,69== +14,19%

    ZYSK NETTO    +52,11%, na razie planowo....(WYNIK po 3 miesiach)

    Na wejsciu rowne wagi wszystkich spolek

    kroovka

    tu musi byc zmiana--kurs EEX na koniec roku podnosimy na 10 zlotych jako plan
    minimum.
    ---------
    PREMIA DLA CZYTAJACYCH:

    Gdybym mogl dodac nowa spolke bylby to ORZEL OPONY

    Moze bede zatem podawac tez notowania tej spolki juz jako premie tez do konca roku.
    ------------
    stan na 6.04.2010 wynosi 3,99 zl. ZYSK 0%
    ------------
    kroovka

  • 50. Data: 2010-04-30 11:39:22
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +45,90%