  • 1. Data: 2003-11-24 08:10:51
    Temat: POSy Pekao SA a autoryzacja
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    w ostatnim tygodniu dwa razy płaciłem VC BZWBK, w dwóch różnych POSach Pekao
    (na 130 i 70 zł).
    Za każdym razem nie pojawiała się blokada, a tylko po kilku dniach od razu
    rozliczenie tranzakcji.
    Nie wiecie, czy to jakaś stała zmiana procedury czy tylko mi się tak
    porobiło?

    Pzdr,
    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 2. Data: 2003-11-24 08:57:11
    Temat: Re: POSy Pekao SA a autoryzacja
    Od: qubacz <q...@g...pl>

    TeeS wrote:

    > Nie wiecie, czy to jakaś stała zmiana procedury czy tylko mi się tak
    > porobiło?

    A te tranzakcje byly autoryzowane?

    --
    Pozdrowienia,
    gg# 84392

  • 3. Data: 2003-11-24 09:10:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    TeeS wrote:
> [...]
    > rozliczenie tranzakcji.
    > Nie wiecie, czy to jakaś stała zmiana procedury czy tylko mi się tak

    Prawdopodobnie Pekao poszło po rozum do głowy i nie autoryzuje
    wszystkiego jak leci.
    KJ

  • 4. Data: 2003-11-24 11:57:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 24 Nov 2003 09:10:51 +0100, "TeeS"
    <y...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie wiecie, czy to jakaś stała zmiana procedury czy tylko mi się tak
    >porobiło?

    POS-y CKC jako jedyne nie przeprowadzają każdorazowej autoryzacji kart
    wypukłych.
    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2003-11-24 11:57:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 24 Nov 2003 10:10:33 +0100, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Prawdopodobnie Pekao poszło po rozum do głowy i nie autoryzuje
    >wszystkiego jak leci.

    Raczej nie poszło za owczym pędem. Nie autoryzowało nigdy.
    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2003-11-24 11:58:49
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Prawdopodobnie Pekao poszło po rozum do głowy i nie autoryzuje
    > wszystkiego jak leci.

    Pekao jako jedyne CA nigdy nie wprowadzili obowiazkowego floor
    limit=0. Najczesciej FL sa ustawione na kilkadziesiat zl ale 120
    tez mi sie zdarzylo placic bez autoryzacji (VC). Oczywiscie to
    nie to co Amex :-) ale zawsze cos :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2003-11-24 13:40:05
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    Wilczek wrote:

> [...]
    > limit=0. Najczesciej FL sa ustawione na kilkadziesiat zl ale 120
    > tez mi sie zdarzylo placic bez autoryzacji (VC). Oczywiscie to

    Ja 3 lata temu zapłaciłem VC w posie Żubra oflajnowo 270 PLN.

    Przemek