  • 1. Data: 2010-01-06 23:22:58
    Temat: [PRESS] Unia nie pomoże Grecji ?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    http://www.tvn24.pl/12692,1636815,0,1,nikt-nie-pomoz
    e-grecji,wiadomosc.html

    I tak mi się skojarzyły nie powykańczane greckie domy - aby uniknąć podatku

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-01-07 14:43:58
    Temat: Re: [PRESS] Unia nie pomoże Grecji ?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "J_K_K" news:hi34g5$q9m$1@news.interia.pl

    http://www.tvn24.pl/12692,1636815,0,1,nikt-nie-pomoz
    e-grecji,wiadomosc.html
    > I tak mi się skojarzyły nie powykańczane greckie domy - aby uniknąć
    podatku

    Czy to sygnał, że na betonie eurosojuza zaczynają pojawiać się malutkie
    pęknięcia, które w przyszłości doprowadzą do wielkiego boom tego
    komunistycznego monolitu? Oby. :)

  • 3. Data: 2010-01-07 15:29:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy to sygnał, że na betonie eurosojuza zaczynają pojawiać się malutkie
    > pęknięcia, które w przyszłości doprowadzą do wielkiego boom tego
    > komunistycznego monolitu? Oby. :)

    Eeeeee tam. Dadzą Grecji tą kasę pod stołem. Nie mają wyjścia.

    Ciekawsza niż kwestia Grecji jest kwestia Islandii. Ugną się czy nie.

  • 4. Data: 2010-01-07 16:40:07
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hi4uj8$u6p$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Eeeeee tam. Dadzą Grecji tą kasę pod stołem. Nie mają wyjścia.
    > Ciekawsza niż kwestia Grecji jest kwestia Islandii. Ugną się czy nie.

    Coś obiło mi się o uszy, że premier (bądź prezydent) Islandii powiedział, że
    kasa dla Brytyjczyków oraz Holendrów będzie zapłacona.

  • 5. Data: 2010-01-07 20:27:18
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 7 Jan 2010 00:22:58 +0100, J_K_K wrote:

    > http://www.tvn24.pl/12692,1636815,0,1,nikt-nie-pomoz
    e-grecji,wiadomosc.html

    > I tak mi się skojarzyły nie powykańczane greckie domy - aby uniknąć podatku

    NTG

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2010-01-07 20:45:56
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    e-grecji,wiadomosc.html

    > NTG

    Dobrze wiesz, że wcale nie NTG
    i szkoda, że jakoś nie zauważasz postów naprawdę NTG.

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2010-01-07 21:06:50
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 7 Jan 2010 21:45:56 +0100, J_K_K wrote:

    > Dobrze wiesz, że wcale nie NTG

    Uważam inaczej.

    > i szkoda, że jakoś nie zauważasz postów naprawdę NTG.

    Widocznie mam dobrego KF-a.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 8. Data: 2010-01-07 21:36:01
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Eeeeee tam. Dadzą Grecji tą kasę pod stołem. Nie mają wyjścia.
    >
    > Ciekawsza niż kwestia Grecji jest kwestia Islandii. Ugną się czy nie.

    http://blogue.blox.pl/2010/01/Islandia-musi-placic-K
    oniec-kropka.html

  • 9. Data: 2010-01-07 21:38:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości grup

    > http://blogue.blox.pl/2010/01/Islandia-musi-placic-K
    oniec-kropka.html

    Niech wyemitują obligacje 100-letnie. :>

  • 10. Data: 2010-01-07 22:01:29
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości grup

    oniec-kropka.html

    > Niech wyemitują obligacje 100-letnie. :>

    i kto je kupi? :>

    dzis rano podawali, ze gwarancyjne zobowiazania islandii siegaja 5mld$.
    patrzac na kurs usd/eur, to jest jakies 3.5mldEUR w plecy, dzielac to?
    przez 50kEUR gwarantowanego depozytu, to wychodzi, ze jakies 70 tysiecy
    klientow mialo depozyty w tym lewym banku.