  • 31. Data: 2012-04-27 20:28:33
    Temat: Re: bzwbk prepaidy a koszt
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-27 19:18, osa pisze:

    > i zdaje się, że roczny limit na kartę to 10k, wykup pieniądza
    > elektronicznego w banku 12.9 (czy coś takiego) ;)
    Właź na Pay24.pl i sprawdź.
    Z mbąka nie przelewałem ale bańków tam bez liku.
    i darmo ten przelew. Przelałem testowo 1 zł z VW aby sprawdzić koszty i
    poszło ...

  • 32. Data: 2012-04-27 20:31:07
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-27 20:28, dwr pisze:

    > Właź na Pay24.pl i sprawdź.

    Wlazłem ale przed dokonaniem przelewu wymaga numeru karty / konta
    których nie mam :P Jeszcze jakieś złote rady?

  • 33. Data: 2012-04-27 20:36:41
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-27 20:31, osa pisze:
    > W dniu 2012-04-27 20:28, dwr pisze:
    [...]
    > Wlazłem ale przed dokonaniem przelewu wymaga numeru karty / konta
    > których nie mam :P Jeszcze jakieś złote rady?

    To już nie czaje :)
    Chcesz przelewać na konto karty, której nie masz lub której rachunku nie
    znasz?
    Mogę podać swoje? ;p
    Chyba, że czegoś nie rozumiem....

  • 34. Data: 2012-04-27 20:37:58
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-27 20:31, osa pisze:
    [...]
    > Wlazłem ale przed dokonaniem przelewu wymaga numeru karty / konta
    > których nie mam :P Jeszcze jakieś złote rady?

    Co ciekawe za darmo doładowałem kartę nie brandowaną przez nich.
    A BZ chciał 1 zł (bluecash - z którymi na oko mam w 60% kłopoty)

  • 35. Data: 2012-04-27 20:52:19
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-27 20:36, dwr pisze:
    > [...]
    >
    > To już nie czaje :)
    > Chcesz przelewać na konto karty, której nie masz lub której rachunku nie
    > znasz?

    Ehh... zastanawiam się na zakupem karty, do podjęcia decyzji potrzebuję
    informację o którą proszę powyżej... to takie skomplikowane?

    > Mogę podać swoje? ;p

    To ja poproszę pełny numer karty + CVC2 :P

    > Chyba, że czegoś nie rozumiem....

    Chyba tak ;)

  • 36. Data: 2012-04-28 08:50:45
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-27 20:52, osa pisze:

    > Ehh... zastanawiam się na zakupem karty, do podjęcia decyzji potrzebuję
    > informację o którą proszę powyżej... to takie skomplikowane?

    Pay24.pl nie pobiera żadnych opłat za załadowanie karty.
    Przelewałem z 2 banków i tak było. W żadnym momencie ani w żadnym
    dokumencie nie znalazłem informacji o pobieraniu opłat np. z mbąka (co
    nie znaczy, że tak nie jest).

    Oczekiwanie, że dojdziesz do momentu finalizacji transakcji, kiedy nie
    podałeś numeru jej konta albo nr referencyjnego karty jest żartem :)

    Zarydzykuj kup kartę. "Będzie Pan zadowolony... " :)

  • 37. Data: 2012-04-28 08:55:52
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

> [...]
    > informację o którą proszę powyżej... to takie skomplikowane?

    > To ja poproszę pełny numer karty + CVC2 :P

    Zrobiłem, próbe przez mBąka. NIe mam tam kasy więc samego załadunku nie
    zrobię. Natomiast system prosi o przelew na kwote jaką podałem na
    początku i nie ma mowy o kosztach. Dalej nie mam jak sprawdzić.
    Z 2 innych banków procedura wyglądała identycznie. Przelew podanej
    wcześniej kwoty i po kilku minutach kasa była na rachunku karty.
    Pozostaje pytać na pay24.pl - odpowiadają szybko. Zapytaj i daj nam znać
    jak jest z mBąkiem - może się komuś to przyda.

    Pozdr.

  • 38. Data: 2012-04-28 10:53:51
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-04-28 08:55, dwr pisze:
> [...]
    > Pozostaje pytać na pay24.pl - odpowiadają szybko. Zapytaj i daj nam znać
    > jak jest z mBąkiem - może się komuś to przyda.

    Dzięki za info ;) Przypomniało mi się, że kilka lat temu miałem kartę
    bzwbk allegro (czy jakoś tak) i na niej był numer rachunku, który - o
    dziwo - zadziałał na stronie pay24.pl :) Najwyraźniej przyjmują każdy
    numer rachunku z bzwbk... a może też z każdego banku :D byłby taki
    'bluecash bez opłat' ;)

    Faktycznie można robić przelew, niestety taki 'zwykły', a liczyłem na
    mTransfer :( więc cały misterny plan szlag trafił ;)

  • 39. Data: 2012-04-28 12:49:47
    Temat: Pay24 - co to jest bankbrowser?
    Od: maruda <m...@n...com>

    Próbowałem użyć mB, to jedynie łaskawie otworzyło mi stronę banku. Nic
    nie było "przygotowane", musiałbym przeklejać.
    Próbowałem z EB, to napisało, że bez BankBrowsera potrwa o dzień roboczy
    dłużej.

    Więc pyt. jak w temacie.

  • 40. Data: 2012-04-28 14:27:52
    Temat: Re: Pay24 - co to jest bankbrowser?
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2012-04-28 12:49, maruda pisze:
> [...]
    > nie było "przygotowane", musiałbym przeklejać.
    > Próbowałem z EB, to napisało, że bez BankBrowsera potrwa o dzień roboczy

    BankBrowserowi nie ufam więc robiłem normalne przelewy-jak system kazał.
    Dla mnie istotna jest bezkosztowość. Fakt, że mTransfer wygodniejszy niż
    zwykły przelew ALE odbiorca w banku (Dialcom czy jakoś tam) to stałe
    konto, więc można je dodać i zmieniać tylko tytuł przelewu.
    I tak wymaga to autoryzacji kodem czy sms-em.
    Więc po za faktem wygodnictwa nie bardzo rozumiem wyższość mTransferu?
    Chyba, że ma to być z mBąkowej kredytówki? :) Działa to jeszcze?